Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Maantje1989 Humbly89 Mina86 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo dames! Ik lees ook graag mee. Wij willen gaan starten in of na de zomer dus ik zet mijzelf nog niet op de lijst. Ik ben al een tijd actief op het forum onder een andere naam maar ik heb een ander account aangemaakt ivm herkenning. Wij hebben al een zoontje van 2 ❤️.
Hallo Dames, Wil het toch graag met jullie delen! Vandaag eerste echo gehad, mooi kloppend hartje en de grootte komt overeen met het termijn. Wat was dat bijzonder om te zien zeg! Allemaal zo spannend de eerste keer!❤️
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Mina86 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Mina86 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo meiden! Hoe is het met jullie? Ik zal ook nog even een stukje terug lezen Ik ben even stil geweest en ondertussen ook nog 2 weken op Curaçao gezeten. Heb inmiddels het lijstje even bijgewerkt weer. Wij gingen op vakantie en ik dacht ik laat alles lekker lopen zoals het gaat dus heb de afgelopen maand niks getest dus weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik weet alleen dat mijn cyclus elke keer 23/24 dagen is. Ik had op basis daarvan dus 8 of 9 februari ongesteld moeten worden, alleen nu ben ik dat dus nog steeds niet.. Normaal zou je er blij mee zijn, maar ik heb vanochtend nog negatief getest.. Duuus kortom niet ongesteld, maar ook nog niet zwanger.... Jullie nog tips of wijze woorden? Voor nu denk ik ik wacht het maar af, maar ben nog nooit "over tijd" geweest zeg maar. Tegelijkertijd lastig om te zeggen want ik weet niet hoeveel dpo ik ben. Maar dan heb ik dus opeens een langere cyclus. Zou het nog kunnen denken jullie? Ovulatietesten zijn inmiddels weer op voorraad in ieder geval voor de volgende ronde.
Nog even afwachten denk ik? Ik lees vaker dat sommigen langer NOD zijn om positief te testen? Ik adviseer je nu ook maar iets op wat ik lees... Ik ben na vandaag weer van mn menstruatie af.. op naar ronde 3.. we blijven duimen
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Shab - 7 maart Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Mina86 Shab Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Inmiddels vandaag ongesteld geworden Ga weer hierna ook weer beginnen met de ovulatietesten. Dus weer op naar de volgende ronde.
Toch altijd vervelend.... Ja ik ga daar ook mee beginnen nu.. het is misschien wel snel maar ik heb het idee dat ik mijn eisprong niet goed heb met de app, dus nu ovulatie testen om te kijken of de app daadwerkelijk klopt. Ben benieuwd....
Toch altijd vervelend.... Ja ik ga daar ook mee beginnen nu.. het is misschien wel snel maar ik heb het idee dat ik mijn eisprong niet goed heb met de app, dus nu ovulatie testen om te kijken of de app daadwerkelijk klopt. Ben benieuwd....
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Maart 5 maart: Maantje1989 7 maart: Shab Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Mina86 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Mina86 - 16 februari Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Maart 5 maart: Maantje1989 7 maart: Shab 16 maart: Humbly89 Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Mina86 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Humbly89 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi allemaal, ook ik ga me weer aanmelden. Alweer een hele tijd terug dat ik hier actief was. In 2018 hebben we onze dochter gekregen middels iui. 2020 hebben we 4 rondes iui gedaan, waarvan 3 vroege miskramen en dus toen even een pauze ingelast. nu met afgelopen maandag weer een iui gehad in de hoop dat we toch nog een broertje of zusje voor onze dochter mogen krijgen. Dus nu weer in de slopende wachtweken.
]Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ashleyrachel - 34 jaar - 2e kindje - iui ronde 1 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Mina86 - 16 februari Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Maart 5 maart: Maantje198 6 maart: Ashleyrachel 7 maart: Shab 16 maart: Humbly89 Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Mina86 Ashleyrachel Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Humbly89 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ashleyrachel - 34 jaar - 2e kindje - iui ronde 1 NOD Januari: Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Mina86 - 16 februari Ikwilzwangerworden - 8/9 februari Maart 5 maart: Maantje198 6 maart: Ashleyrachel 7 maart: Shab 16 maart: Humbly89 Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Maantje1989 Mina86 Ashleyrachel Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.