Och jemig! Ik vind dat mijn lichaam het raar oppakt naar volgens de kliniek kon het prima op deze manier. Als ik het niet vertrouw en mijn lichaam blijft het zo doen met geen bloeding en dan ineens mega krampen en stolsels bel ik maandag voor een echo of alles schoon is. Dank je wel, heb het gedeeltelijk een plekje kunnen geven, denk pas helemaal als mijn lichaam ook klaar is
Inderdaad fijn om dan even een controle te hebben om zeker te weten dat alles weg is. Ik was toen ook heel blij en opgelucht toen het allemaal ‘klaar’ was eindelijk, maar we hebben toen na twee maanden ofzo toch een paar maanden het niet geprobeerd omdat ik het té spannend vond en het er nog lastig mee had. En nu, nu we een gezond meisje hebben van bijna drie, ze is toch onze ‘tweede’, al was er op de echo een lege vruchtzak te zien. Het voelt echt zo
Snap ik heel goed. Ondanks dat dit mis gegaan is voelt het wel als 2e kindje. Hopelijk is voor ons beide de volgende zwangerschap een geweldige
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ashleyrachel - 34 jaar - 2e kindje - iui ronde 1 Kb22 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Dreammom - 29 jaar - eerste kindje - ronde 8 Muddie - 28 jaar - eerste kindje - rondje 8 Lentebloesem - 31 jaar - tweede kindje Basilicum - 32 jaar - tweede kindje - ronde 1 OI Onzekeremama - 29 jaar -tweede kindje - ronde 1 SjH - 37 jaar - tweede kindje - ronde 3 NOD Juli 4 juli - SjH 8 juli - Basilicum 22 juli - Maantje1989 Afspraken Wachtbankje SjH Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Humbly89 Maantje1989 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Bloeden lijkt gestopt te zijn, zo nu en dan nog een beetje spotting. Hcg daalt gelukkig super snel. Binnen 5 dagen van een super streep naar nu amper zichtbaar
Nou dat is in ieder geval ‘fijn’. Mag je gelijk door of moet je een cyclus overslaan? Ik hoop dat het snel blijvend raak is!
Ik zou gelijk door mogen maar dit was mijn laatste rietje. Heb dinsdag nieuwe besteld en die komen als het goed is volgende maand binnen bij de kliniek. Ik ga dus 1 cyclus overslaan, ook om te kijken wat mijn lichaam gaat doen en even rust geven. Als goed is de weer beginnen in augustus
Helemaal eens dat het zooooo lang duurt. Hier pas 6 dpo, en druk bezig met ovitrelle eruit testen. Vanmorgen nog steeds zichtbaar op de test (8 dagen na spuit). Pregnyl was er toen al uit, dus ik hoop dat mijn testje morgen of overmorgen wit is. Anders kan ik natuurlijk niet over drie dagen zien dat ik hartstikke zwanger ben
Ohhh dat lijkt me zo lastig met de ovitrille idd! Hier nog heel licht positief na mijn miskraam. Kan merken dat het nu snel afneemt aan mij hemeur haha heb heel veel last van hormoonschommelingen.
Hoe is het hier met iedereen? Ik had vandaag op 10 dpo een dikke vette negatieve test en mijn buik rommelt als een malle. Zal ergens vandaag/ vannacht ongesteld worden en dan gaan we met goede moed door naar ronde 2!
Goed goed. Vanmorgen eindelijk een negatieve zwangerschapstest He kut wat balen! Met goede moed verder naar de 2e ronde
Dat zijn de betere berichten, laten we hopen dat dit jouw gouden eitje is Ik ben inderdaad op 10 dpo ongesteld geworden dus afgelopen vrijdag weer begonnen met stimulatie. Ik voel nu al van alles rommelen, en dat had ik niet de eerste ronde. Hoop niet dat er teveel groeit nu . Vrijdag weer een echo, dus we gaan het beleven!
@wonderbaby ik zie nu dat jij ook zwanger probeert te worden na referilisatie man, hoe gaat dat bij jullie?
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ashleyrachel - 34 jaar - 2e kindje - iui ronde 1 Kb22 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Dreammom - 29 jaar - eerste kindje - ronde 8 Muddie - 28 jaar - eerste kindje - rondje 8 Lentebloesem - 31 jaar - tweede kindje Basilicum - 32 jaar - tweede kindje - ronde 1 OI Onzekeremama - 29 jaar -tweede kindje - ronde 1 SjH - 37 jaar - tweede kindje - ronde 3 NOD Juli 22 juli - Maantje1989 Augustus Afspraken Wachtbankje Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).