GroepsledenHumbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje NOD Januari: Maantje1989 - 9 januari Humbly89 - 19 januari Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Februari: Afspraken Wachtbankje Maantje1989 Zwanger Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
GroepsledenHumbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje NOD Januari: Maantje1989 - 9 januari Humbly89 - 19 januari Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Februari: Afspraken Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Zwanger Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
GroepsledenHumbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 NOD Januari: Maantje1989 - 9 januari Humbly89 - 19 januari Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Februari: Afspraken Wachtbankje Maantje1989 Kooikermila Zwanger Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hallo dames, Wat een leuk topic! Ik klets ook graag mee. Zelf bezig voor ons 1e kindje. Begin november 2022 met de pil gestopt en als ik deze ronde dan meetel zijn we nu aan ronde 2 bezig. (Tel deze zelf niet helemaal mee, weet ook niet wat gebruikelijk is). Eerste echte menstruatie op dag 32 gehad. In de nieuwe maand mijn piek gevonden op 28 december, zal waarschijnlijk mijn eisprong op 30 december hebben gehad. Nu dag 8dpo, spannend!
GroepsledenHumbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 NOD Januari: Maantje1989 - 9 januari Humbly89 - 19 januari Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Mina86 - 20 januari Februari: Afspraken Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Kooikermila Zwanger Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
GroepsledenHumbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Maantje1989 - 9 januari Humbly89 - 19 januari Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Mina86 - 20 januari Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Afspraken Wachtbankje Maantje1989 Humbly89 Kooikermila Anoukskie Zwanger Ongesteld WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou weet het nog niet zeker!! 3 testen gedaan. Links is gisterochtend daar was een licht streepje te zien, gisteravond weer getest die was bijna wit-wit, heel lichtjes misschien en helemaal rechts is van vanochtend weer een licht streepje (misschien wel iets duidelijker dan die van gisterochtend). Ik lees veel op het forum over onduidelijke/valse(?) streepjes van de action early dus denk dat ik vanmiddag maar een kruidvat test ga kopen. Hopelijk geeft die meer duidelijkheid!
Zien jullie wat wij zien? Vandaag 9dpo en met ochtend urine een heel klein streepje te zien... Geen idee wat er nog van overblijft na het uploaden aangezien het al moeilijk op de foto te krijgen is.. Morgen maar weer opnieuw testen, zo spannend..
Dat heb ik inderdaad ook gehoord van de action testen, ben heel kruitvat test naar de kruitvat test! Spannend nog even! Ik lijkt een heel dun lijntje te zien! Over een paar dagen nog een testje doen
Vandaag toch weer niet kunnen laten, deze keer wel in de avond getest vanmorge een beetje vergeten oops.. Stiekem al een klein beetje voorzichtig blij aan het worden..
Ja vanochtend nog 1 x getest, met action en kruidvat, er blijven op beide vage streepjes te zien. Dat lijkt me niet oke dus ik stop nu maar even met testen of 1 deze dagen de menstruatie er toch aan komt...