Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, en ben net ongi geweest. Maar ik ben maar heel lig ongi geweest normaal vloei ik 5 tot 7 dagen de laatste dagen heel lig maar toch wel een week. Nu heb ik maar 3 dagen ongi geweest en heb ik eigenlijk helemaal geen klachten gehad zoals ik normaal heb(veel buikpijn en chagrijnig) nu allen hele lichte krampen en heel licht gevloeid. En vanmorgen stond ik op en had ik het gevoel weer ongie te worden maar helemaal niets.. Ben ik te te veel er mee bezig of zal ik toch testen??
Tja wanneer ben je er teveel mee bezig? Dat is een goede vraag. Ja je kunt ovu testen gaan gebruiken etc etc etc , maar je bent net bezig. Dus als je er niet te veel mee bezig wilt zijn dan zou ik zeggen, gewoon genieten van elkaar!! Klus gewoon in je vruchtbare periode om de dag of wanneer je zin hebt en dan maar afwachten. Je ongi en cyclus kunnen altijd wel een keertje anders zijn dat wil niet echt iets zeggen. Ben je ook pas net gestopt met de pil dan? Want daar kan het natuurlijk ook nog aan liggen. Ik hoop dat het snel raak is bij je.