probeer het kort te houden. vandaag 13dpo met een lf van altijd (op één keer na) 14 dagen. gisteren twijfeltest, vandaag "mislukte" test (zie album). kwaaltjes zijn er, moeilijk te zeggen of ik ze onder post-ovulatiekwaaltjes of zwangerschapskwaaltjes moet scharen. m'n lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden wat dat betreft. borsten pijnlijk, opgezwollen aderen ook en donkere, grotere tepel. misselijk, hoofdpijn, doodmoe en emotioneel. "zware" baarmoeder en week bekken. raak(te) vrij makkelijk zwanger maar in korte tijd vier vroege miskramen gehad. allen voor de vijf weken zwangerschap maar wel met duidelijk positieve zwangerschapstest vooraf. áls er nu al een zwangerschap is....... wat ik betwijfel gezien de testen van gisteren en vandaag, hoe groot is dan de kans dat het "gewoon een traag ei" is en áls het dan een traag ei is, hoe groot is dan de kans dat de zwangerschap überhaupt kans heeft om door te zetten? na vier miskramen is de kans dat het "gewoon" weer misgaat immers best groot en als t dan ook nog op deze manier gaat........nou ja. is er iets zinnigs op te zeggen of uit te concluderen? ik heb echt geen hoop meer nu, ben aan het doemdenken... we zijn bijna een jaar bezig en ben bang dat het ons helemaal niet meer gegeven zal zijn...