Gaan we voor nummer 3 of niet? Verstand en gevoel in oorlog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Girly1985, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi Anna4, Lief van je berichtje en geeft helemaal niets. Tips zijn altijd welkom. En ja dat hebben we al gedaan inderdaad. Wij hebben alles inmiddels op een rijtje en weten de bedragen. Onze ideale situatie is (in hoeverre je onze situatie ideaal kan noemen) om alle schulden onder 1 lening te krijgen zodat we maar bij 1 persoon of instelling af hoeven te lossen en niet bij meerdere maar helaas is een lening krijgen voor ons niet mogelijk waardoor we nu op zoek moeten/zijn naar een particulier iemand die ons daarmee wil helpen.

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik herken je verhaal,,

ik ben 27 ml is 31
    heb 2 kids 1 van 7,5 en 1 van 5,5
    mijn laatste zwangerscahp ik niet van lije dakje gegaan..
    bekkinstabiliteit en goed ziek..
    helaas tussendoor MK gehad,, tijdens spiraal,
    daarna eigenlijk kinderwens op zij gezet en aan mijn
    eigen gezondheid gaan werken, man lief gaf een tijdje terug aan dat hij toch nog eens om de tafel wou of het mogelijk
    zou zijn nog een zwangerschap aan te kunnen
    Heb HMS/EDS,, en zit midden in revalidatie traject,
    heb eerst alles besproken met artsen en daarna
    moest ik dus eerst pijnstilling gaan afbouwen en andere medicatie,,
    ik herken je verhaal van jaleors zijn naar zwangere vrouwen
    mijn schoonzusje staat op het punt te bevallen en vind het zo moeilijk,, vind het super leuk om tante te worden
    maar toch ook stiekem jaloers,, want ik moet nog 2 wkn wachten voor we mogen gaan klussen en of het dan lukt is nog maar de vraag,, was bij beide kids vrij vlot zwanger :D

ik snap je twijfels,,
    weeg alles goed af,,
    ik ben dan afgekeurd en zit thuis,, maar snap dat het financiele gedeelte ook belangrijk is,, kwa kamers daar maak ik mij niet zo druk om ik sliep ook met mijn zusje was dolle boel :D
    en op een gegeven moment kunnen wij hier de zolder er bij trekken :D..
    bij mij is het meer de vraag hoe gaatmijn lijf reageren.
    wordt ik ziek,, hoe gaat het kwa bevalling,, maar ja wordt strak
    in de gaten gehouden is ook wel een fijn idee :D.

heeel veel succes met de keuze maken,,

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Jeetje lindy is ook heftig zeg. En Dank je wel. Ja keuze is zeker niet makkelijk en hoe graag mijn man ook wilt denk dat ik weet wat hij gaat zeggen. Nu nog geen optie ivm financiën. Misschien dat ik er ook daarom niet goed over durf te beginnen. Ik zit nu ook werkeloos thuis en ik moet en wil ook echt werken. Maar voor mij liggen de banen niet helemaal voor het oprapen ook al solliciteer ik heel hart. Maar we gaan wel zien hoe het loopt. En wat op 1 kamer betreft gaat wel goed komen denk ik zo.

Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn en er een brusje komt

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou heb een gesprek gehad met ml. Die wil ook heel graag maar we hebben besloten toch nog even te wachten. In ieder geval tot we financieel meer duidelijkheid krijgen en meer inkomsten. Maar O wat is die beslissing me zwaar gevallen. Helemaal omdat ik net vandaag te horen heb gekregen dat weer imand in mijn omgeving zwanger is. Pffff.

5. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Zwaar en ook wel verdrietig, maar echt dapper van je dat je het er nu over gehad hebt. Super dat jullie toch wel op één lijn zitten. Ik hoop echt voor je dat jullie situatie er snel wat rooskleuriger uit komt te zien en er weer snel zicht is op een zwangerschap. Sorry als mijn eerdere reactie als belerend is overgekomen, zo was het niet bedoeld. Alle goeds.

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    TheDoctor, Ik heb het helemaal niet belerend of vervelend opgevat hoor. Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk. Wat betreft alles op papier zetten hebben we gelukkig al gedaan dus dat is allemaal duidelijk. Wat betreft plan van aanpak is een ander verhaal. Het plan in ons hoofd is er. Maar helaas worden we iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd en van de muur naar de kelder. Nou ja je snapt hopelijk wat ik bedoel. Dus we gaan verder puzzelen.

En bedankt voor je bemoedigende woorden.

7. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Hier ook lopen wikken en wegen. Wij willen allebei graag een derde spruit als het lukt. Mijn werk is wel onzeker en daarom hebben we het even in de koelkast geparkeerd. Nu besloten om eerst komende zomer met zijn 4en heerlijk naar mijn man zijn geboorteland op vakantie te gaan (zwanger zou helemaal leuk zijn al een x eerder zwanger gevlogen). Wij denken dat wij spijt krijgen als we het niet proberen en mijn werk....tja financien zijn natuurlijk zeer belangrijk. Zekerheid heb je nooit (heb al 3 jaarcontracten gehad dus of ik krijg een vast contract of het houdt helaas op).

Iedereen succes met het maken van jullie keuze!

Groetjes van Ieniemienies

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Spannend ieniemienies. Ja helaas tegenwoordig bijna geen zekerheid meer qua banen en contracten. Ik zit nu al sinds september thuis en al zoveel sollicitaties de deur uit gedaan. Maar helaas nog niets.
    Wel dapper van juluie om het nog even in de koelkast te parkeren.

Hier nu ook de beslissing genomen om even af te wachten.

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Girly

wat knap van jullie, hoop voor jou dat het zich allemaal goed en snel oplost. het komt altijd goed!

Hier gaat het allemaal wel, buikpijn gehad zere benen.
    dacht yess mijn menstruatie, maar nee niks..

of we voor nr 3 gaan, nog niet echt duidelijkheid..maar manlief heeft ook geen haast met condooms gebruiken:p

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Das minder die kwaaltjes mamma chan. Hoop voor jullie ook snel duidelijkheid

En Dank je. Komt ook vast en zeker wel goed zal alleen even duren en dat geduld heb ik niet haha

Deel Deze Pagina