Nog een paar weekjes en net deze week crasht mijn pc. Ik had alle dingen om te doen, adresjes, plattegrondjes etc opgeslagen maar daar nog geen backup van gemaakt. Op zich geen ramp.. ik weet het wel nog uit mijn hoofd zo ongeveer, maar toch baal ik wel. Bepaalde plattegronden waren moeilijk te vinden en ik had ze zelf bewerkt met info die ik nodig zou hebben. Het overzicht is een beetje weg nu. Reparatiekosten van de pc zijn meer dan de pc nog waard is, dus heb een nieuwe besteld. Binnenkort als de nieuwe geleverd wordt dus maar opnieuw typen en alles bij elkaar zetten Deze week nog even een drukke week maar daarna kan de vakantie voorpret beginnen
OOh bijna! Heerlijk, echt zo leuk daar! Hier nog 14 dagen, tijd om de koffers eens van zolder te halen
Wij vertrekken morgen voor een weekje Ardennen ( België ) En over 10 weken heerlijk 2 weken naar Zuid Frankrijk
Voor je het weet is het dal al weer voorbij he, zo jammer! Maar fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Wij nog 10 dagen, joehoeeeeee