Zoiets hadden wij ook. B kan ook bij zijn zus even op schoot filmpje kijken etc. En bij 1 van ons. Scheelt toch weer geld dus we namen het nu er nog even van. Ik ben niet echt van het dragen maar heb het ook nog nooit echt lang gedaan. Ik verwacht dat de doek dinsdag binnen komt dus dan kan ik even paar weekjes oefenen. En ik vind het handig voor Schiphol. Mijn zoontje is ook vaak ziek. Heeft al zijn neus amdelen niet meer , buisjes en eind dit jaar zijn keelamandelen. Maar volgens mijn huisarts is enten niet echt "beter" dus dan liever niet. De normale entingen heeft hij natuurlijk wel. En de jongste de eerste 2 tegen die tijd.
Inderdaad scheelt een hoop Ik heb ook niet echt veel gedragen, maar tijdens vakantie's is het wel ideaal. Oh dat is toevallig, wij hebben vandaag te horen gekregen dat bij ons zoontje zijn keelamandelen er ook uit moeten. Ben benieuwd, maar ben nu wel erg off topic
Nog 4! Caravan staat voor de deur, de kleren liggen er al zoveel mogelijk in, een beetje boodschappen, het is 33 graden in de Ardeche, nu nog 3 daagjes werken, nog een nachtje slapen en gaan!!