Nog 15 dagen! Dan gaan we 12 dagen naar de Dordogne (laatste jaar stacaravan) En nog 41 dagen dan gaan we de nieuwe (2ehandse) vouwwagen uitproberen in een lang weekend ergens in NL/BE/DUI -> moeten we nog boeken.. wachten de weersvoorspellingen even af
Oeh Rataplan, inpakstress of niet? Gisteren een dagje Efteling gedaan, was erg leuk. Nog 8 dagen tot de vakantie. Vandaag de keuken een beurt geven. Poetsen jullie ook extra voor je weg gaat of ben ik de enige met die tik?
Yep, stress is pas over als ik straks in het vliegtuig zit. Mijn hoofd zit nu nog zo vol. Lekker opgejaagd gevoel. Over een half uurtje vertrekken wij naar Schiphol en om 15.00 hr stijgen wij op, op weg naar Gran Canaria. Super veel zin in
Nog een nachtje! De wasmachine staat al aan met de laatste was, dan de laatste dingen doen en vanmiddag de meiden weer ophalen van de camping waar ze nog even een nachtje zijn wezen logeren zodat ik de laatste dingen kon doen. Vannacht om half 2 op en om half 6 de lucht in zodat we om 10.30 ongeveer lekker aan het zwembad liggen in Zakynthos!
wendyw80, gelukkig ben ik niet de enige dus. De keuken blinkt weer. mama2bengeltjes veel plezier alvast. Hoe lang gaan jullie?
We gaan 15 dagen, zijn hier vorig jaar ook geweest en het was echt fantastisch. De oudste van 8 die riep van de week al dat we dan ook gelijk maar weer voor volgend jaar moeten boeken haha..