Dank je Dat inpakken vind ik toch altijd wel weer een gedoe moet ik zeggen. Maar het is gelukt. Hopelijk past het morgen in de auto Ben alleen de azaron vergeten te kopen dus dat moet ik morgen nog even halen.
Hier nog 12 dagen wachten en dan ga iket de kinderen naar Turkije. Mijn zoon kijkt er al weken naar uit. We hebben ook zo'n aftelkalender gemaakt. We gaan naar mijn schoonouders en er wonen nog meer familie. Mijn man blijft thuis. Ik vind het zo spannend om alleen met de kinderen te vliegen.
Je kan er alles kopen dus wat dat betreft geen stress mocht je wat vergeten zijn. Of je moet pindakaas verslaafd zijn, dan zal ik dat meenemen dat verkopen ze daar niet. Althans niet zoals wij kennen Zou eerder plek vrijhouden voor wat je mee wilt nemen op de terugweg Veel plezier!! Waar ga je precies heen in Italië?
Diepvriespizza's en Buitoni pastasaus. En een vliegenmepper tegen hardnekkige Italianen. Onontbeerlijk. Fijne vakantie!
Nog 10 dagen totdat ik alleen met mijn 2 meiden een weekje weg ga. En 23 dagen totdat we met het hele gezin naar Tsjechie gaan.
Thanks! Moet alleen mn hond vrijdag voor de eerste keer in 3 jaar naar get pension brengen en ik zie er zo verschrikkelijk tegenop ik zie mezelf dan op een terrasje met een wijntje en hem in een pension met water en brokken echt verschrikkelijk
Na 2,5 uur vertraging met het vliegtuig (3 kwartier nog voor het boarden en bijna 2 uur wachtend in het vliegtuig aan de gate) zijn we in Portugal geland. Daar hebben we 1,5 uur vertraging gehad omdat vd helft vd passagiers de bagage niet was aangekomen en wij daarop moesten wachten. Onze verwachte aankomsttijd op de accomodatie zou rond 19 uur zijn geweest (portugese tijd), maar pas rond middernacht kwamen we eindelijk aan! Onze kids van 12, 6 en 1,5 waren bekaf maar nu kan het eindelijk beginnen!
Hier nog 15 daagjes Tien daagjes werken nog oooh zo aan het aftellen. Gaan wederom weer naar Turkije, side. lekker ff 11 daagjes niks. Waterpark bij het hotel dus ik ga de bonusdochter weinig zien denk ik en ik denk dat ik haar alleen zie met de zin ik heb honger . Achja maar dan hebben manlief en ik ook lekker vakantie. Enige taak wat ik dan heb is af en toe opzoek naar bonusdochter met de fles zonnebrand crème voor het smeren. Verder samen met mijn schoonbroer en zijn vrouw en kids dus helemaal zin in Please laten na het weekend die laatste 10 werkdaagjes snel voorbij vliegen.
Moeten nog 3 weken wachten Lijkt een eeuwigheid te duren en kids vragen ook steeds wanneer we op vakantie gaan .. daarna heerlijk 3 weken Spanje .. ben rustigaan al aan het voorbereiden Inpakken niet dat doe ik meestal een dag van te voren ..
Nog een paar uurtjes!! Druk aan het inpakken vandaag.. mijn man nu even naar de ANWB voor wat laatste dingetjes..vannacht om 4.00u vertrekken we met de auto naar Frankrijk, Dordogne.
Nog een aantal uur, vannacht ergens tussen 3 en 4 uur vertrekken we naar Spanje, met 1 tussenstop bij mijn schoonzussen in Frankrijk. Het meeste is gepakt, de hond is vanochtend naar het pension gebracht. Ik kan de klok niet meer zien haha