Lekker Betsy! Hier nog 121 dagen voor we naar center parcs gaan, nog 243 tot Bosrijk en 314 tot Toscane
Nog 114 dagen tot de kerstvakantie, een weekje skieen in Zuid Frankrijk, Les Orres. Verder serieus niets gepland staan, dat is wel raar in huize Youtan....
Oh ja, toch wel nog 211 dagen en dan mogen we onze caravan neerzetten op een voorseizoensplek op de Sprookjescamping
Veel plezier @Betsy Wij gaan morgenmiddag een weekend (2 nachten) naar zuid Bourgondië (Domaine de l'Epervière) - van de week besloten nog te profiteren van het laatste weekend dat ze open zijn. Daarna al wel van alles geboekt voor volgend jaar, maar daar tussenin nog geen plannen (maar wij doen weleens impulsief)
Nog 116 dagen tot 1 week Gran Canaria (we gaan wat eerder dan gepland was) Nog 339 dagen tot 2 weken Gran Canaria
nog 3 weken, dan is het herfstvakantie. Niet dat we iets heel bijzonders doen: gewoon een weekje naar onze caravan, maar heb er heel veel zin in. Onze grote vakantie is compleet in duigen gevallen door allerlei ernstige en verdrietige omstandigheden....Heb de eerste dag dat ik weer ging werken direct weer vakantie gevraagd (na uitleg) en ook direct gekregen.
Veel plezier alvast! Je zal er ook wel aan toe zijn?! Hier zo'n zelfde soort verhaal, moesten met spoed halverwege onze zomervakantie terug naar huis vliegen. Ben nog steeds blij dat de alarmcentrale dit zo goed en snel geregeld heeft. Na mijn vakantie dus ook gelijk vrijgevraagd voor de herfstvakantie omdat wij echt toe zijn aan vakantie. Over 2 weken zitten wij dus in centerparcs in Duitsland.
Ja, eigenlijk wel. Hoewel ik natuurlijk 3 weken niet gewerkt had, maar toch in de stress zat. Niet prettig. Jullie ook alvast veel plezier!
Nog 69 dagen tot de skivakantie Nog 97 dagen tot weekendje Landal Nog 166 dagen tot de voorseizoensplek Nog 274 dagen tot de zomervakantie