Veel plezier Luca! Wij zijn eergisteren teruggekomen van de wintersport en nu weer over17 nachtjes een weekend naar Het Vennebos Dan wordt het aftellen naar 29 maart. Een voorseizoen op de Sprookjescamping !!
Nog 208 dagen tot 2 weken Ardèche met de vouwwagen. In de meivakantie willen we ook nog een weekje in NL met de vouwwagen gaan, maar dat beslissen we last-minute, afhankelijk van het weer. Ook hebben we van mijn schoonvader en zijn vriendin nog een weekendje weg voor ons tweetjes (zonder kinderen) te goed, maar dat moeten we ook nog inplannen
We zijn net terug van een weekje vakantie hier in NL met mijn schoonfamilie. Normaal zouden we over ongeveer 54 dagen op wintersport gaan, maar omdat ik 18 maart uitgerekend ben, slaan we dit jaar over. Dus nu is het nog heel lang aftellen tot de volgende vakantie. Begin September gaan we 2,5 week naar camping Serignan plage. Dit jaar gaan we niet met onze eigen caravan maar gaan we in een stacaravan. Misschien dat we tussendoor nog onze eigen caravan uit de stalling halen en ergens een weekend op een camping gaan staan.
Vandaag allemaal leuke dingen geboekt: 26 febr een weekje naar Sauerland 30 maart met Pasen een lang weekend logeren op een boerderij in Duitsland 21 mei met Pinksteren 2 nachten slapen in de dierentuin van Nordhorn 21 juli de zomervakantie, 2 weken in een chalet aan het meer van Lugano in Italië.
Nog 38 dagen tot de wintersport Nog 107 dagen tot weekendje CP Duitsland Nog 188 dagen tot de zomervakantie (Zweden en Oslo)