Nog 12 dagen en dan vertrekken wij naar Kroatië heerlijk 2 weken genieten van hopelijk heel mooi weer.
Over 9 weekje gaan wij verhuizen naar ons koophuis, trouwen en op vakantie. Dus jullie snappen wel dat ik niet kan wachten op de vakantie Duurt alleen nog zo lang haha. Iedereen om mij heen krijgt langzamer hand vakantie.
Nog 56 dagen tot dat we naar de Dominicaanse Republiek gaan! En... Over 235 dagen gaan we naar Egypte (februari)
Ooo wat heerlijk!! Familie bezoek of gewoon vakantie? Naar welk hotel gaan jullie? Wij gaan naar hotel Steigenberger aqua magic. Ik had gezien dat de prijzen een stuk goedkoper zijn als je via Duitsland vliegt. Zij hebben niet tegelijk met ons vakantie in februari. Als we via Nederland zouden vliegen was het 1800 euro duurder!
Gewoon vakantie, alhoewel het mij niet zou verbazen dat mijn schoonmoeder ook besluit te komen. Wij gaan naar rixos seagate. Via Duitse sites is inderdaad vaak veel goedkoper. Wij zoeken voor Februari ook nog een vakantie, maar zijn momenteel helemaal inspiratieloos. Ook omdat de kinderen dan maar 1 week vakantie hebben.
Nooit van het hotel gehoord en ik dacht...ik heb ze toch allemaal gezien tijdens het zoeken. Maar ik zie het al, het is in Sharm el sheikh. Had daar bewust niet op gezocht...durf niet richting de Sinai. Trouwens...in Duitsland vliegen ze nu niet op de Sinai toch? Of gaan jullie nu gewoon via Schiphol? Wel een heel mooi hotel!! Zou leuk zijn als je schoonmoeder ook zou komen! Hmm ja warm weer in februari is lastig. Canarische eilanden kan het nog best fris zijn. Ik hoor ook veel goede verhalen over Kaapverdië. Staat ook nog op mijn lijstje om een keer heen te gaan. Of anders Dubai? Of gewoon weer naar Egypte?
Ik heb zojuist met de buurman geregeld dat hij op kippen en kat past, dus gaan we volgende week 5 nachten naar Saumur in de Loire. Moet alleen nog even boeken...