Heel erg veel plezier! Volgens mij krijg je prima weer! Wij hebben inmiddels ook geboekt! Kon niet wachten
Nou we zijn hier nu sinds 18.00. Eerste indruk prima, maar nog niet naar het zwembad o.i.d. geweest. Een blik omhoog vanaf ons terrasje levert het volgende op:
Aftellen kan beginnen voor ons ☀️🌴😍 Wij gaan eind Juni voor 2 weken naar Royal Wings 😍.
Nog 27 dgn en dan naar Lanzarote! Zomervakantie weten we nog niet, denk een weekje Nederland, omdat ik dan hoogzwanger ben.
Gisteren en vanmorgen prima weer gehad, nu regent het. De verwachtingen voor de komende dagen zijn goed, dan gaan we in elk geval een paar keer zwemmen. We hebben een speeltuin dichtbij de stacaravan (er zijn er geloof ik 3 op de camping), die is echt super. Voor kinderen is er echt meer dan genoeg te doen hier, zoonlief heeft het prima naar zijn zin. Ik zal van de week even laten weten hoe het zwembad is.
Nog 92 dagen voor onze kampeervakantie in Oostenrijk En nog 176 dagen voor onze herfstvakantie in de Ardeche.
Nog 3 nachtjes voor we het kampeerseizoen weer gaan inluiden 😄 De caravan staat voor de deur en het wordt supermooi weer!! Blij!