Hoop dat je gelijk hebt dan spring ik een gat in de lucht. Ben gewoon bang dat het van de pregnyl is (al heb ik op 12 dagen na de pregnyl nog nooit z'n duidelijk streep gehad). Bij beide kindjes teste ik ook 2-3 dagen voor nod dus het zou wel kunnen. Daarbij heb ik ook steekjes in de lies wat ik bij beide zwangerschappen had maar goed we moeten afwachten
Hey, Ik ken je nog van het juni 2010 topic. Ik ga je topic volgen en heel hard duimen dat die oploopt en knalt.
Hey meis wat leuk om je hier weer tegen te komen! Dank je wel hopen op een goed beticht een dezer dagen
Mijn test op 10 dpo zag er ook zo uit, als het zelfs niet lichter was. Ik duim dat ze mooi gaan oplopen!
Testen worden lichter dus gaat weer de verkeerde kant op ook de steekjes in de rechter lies zijn na wat krampjes gisteren avond verdwenen dus ik ga maar uit van dat de ongi eraan gaat komen
Dames tot mijn grote verbazing na gisteren van nauwelijks zichtbare eerder neigende naar negatieve lijntjes heb ik vanochtend getest met de gedachte laat die ongi maar komen en jawel hoor een streep. Dit merk was gisteren negatief trouwens, de streep is nog licht maar staat er. Boven is met flits Onder zonder
Spannend is het zeker vooral omdat ik er van overtuigd was dat ik ongi ging worden en krijg je dan dit
Wow.. spannenddd... kikkert miss moet je een kv test halen en doen. Dat is denk ik duidelijker dan deze dipsticks (zeg het uit ervaring hihi).
KV was nu net niet echt positief te noemen heel erg ver weg zie je wel wat maar dat is niet eens op de foto te krijgen
Helaas ongesteld geworden, weer een domper maar ag we zullen maar zeggen dat je er mee leert omgaan. Op naar de 6de iui