Pfffffff ohw dat hoesten zodra hij gaat slapen, het gaat werkelijk door merg en been. Vanmiddag ging het redelijk met hem. Maar nu, dit worden weer erg korte nachtjes
Welk ziekenhuis ga je in Rotterdam? Het Sophia? Hier trouwens pilletjes (noscapine) tegen kriebelhest die ik neem als ik naar bed ga. Anders slaap ik (en manlief) ook nauwelijks. Misschien dat dat er ook in kindervorm is? Overigens alleen 's avonds want het hoesten heeft natuurlijk wel een functie (helaas) kun je in ieder geval even naar vragen...
cola helpt tegen het slijm. heb je het hoofdeind van het bed al een stuk hoog gelegd? (veel mensen doen het maar een klein beetje , mijn dochter slaapt half zittend) is de luchtvochtigheid op zijn kamer wel goed gereguleerd? Hoop dat je toch nog n goede nacht hebt gehad!
De nacht is re de lijk, gegaan, niet zoals gister nacht gelukkig. Ben er aan paar keer uit geweest, en hij was snel te kalmeren. Hij ligt nu lekker op de bank onder zn deken, en vraagt heel lief,mama ben ik al beter? Zo schattig Bij quinn is geen kriebelhoest, het is slijm wat opgehoest moet worden. HIj raakt nog vaak in paniek van een hoestbui, gaat dan huilen, dus nog meer hoesten ect. Dan wil hij helemaal niks, terwijl een puffer goed werkt enzo, dus we zijn al gauw 30 min verder voordat hij rustig is. Quinn zn hoofdeind ligt een aardig eind omhoog, alleen quinn is dan zo eigenwijs dat hij iederekeer naar beneden zakt en plat in slaap valt. Vertel hem wel dat hij hoog moet liggen, maar ja niks eigenwijzer als een kind he?! Cola? met of zonder prik? Moet je het dan geven bij een hoestbui ofzo? Wij gaan naar Kinderhaven, dat komt af van het sopia, en hethavenziekenhuis. Is erg fijn daarzo. Is helemaal ingericht voor kinderen, en alleen voor kinderen tot 18 jaar
Hier ook slijm hoor.. Toch werkt het vrij goed en dat slijm moet er sowieso uit.. Dus helemaal onderdrukken is ook niet goed
Ikke wij geven haar tegen 16.00 uur een klein bekertje cola en dan voor het slapen gaan weer. Als ze 's nachts wakker word krijgt ze 1 slokje.