even jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat doen jullie

1. ik vertel het uit mezelf

2. ik wacht tot het gevraagd word

3. net hoe het uit komt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey,

mijn man hebben een eindeloze discussie... soms hebben we t er een hele tijd niet meer over, tot t weer ''nodig'' is.. zoals net....

Mijn man is van mening dat als ik bijv. naar de huisarts ga, dat daarna uit mezelf moet vertellen hoe het gegaan is. Dit is ook zo bij bijv. gesprek op t werk enz.

Ik ben van mening dat als ik (of hij) zoiets heeft, de ander uit interresse ''moet'' vragen hoe het gegaan is.

Ik ben bijv. gister naar de huisarts geweest(dit wist hij), en toen mijn man s'avonds uit t werk thuis kwam, vroeg hij niks.. dus ik heb ook maar weer niks verteld. kreeg net een telefoontje, waarom ik gister niks gezegd heb hoe het gegaan was......dus ik zeg tja, dat kan je toch ook aan mij vragen.... hij zegt weer nee ik wil dat je dat gewoon uit jezelf verteld....en zo zijn we weer terug bij af..................

wat doen jullie???

liefs DA

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eehh niet zo zeiken n gewoon doen :D

Nee serieus.. Ik snap werkelijk jullie probleem niet haha , vind het best kinderachtig eigenlijk :p
    Jij zegt niks ondat jij vind dat hij het moet vragen en hij vraagt niks omdat hij vind dat jij t moet vertellen.. Ff serieus(kan er stiekem wel om lachen :p)

de ene keer vertel ik t zelf en de andere keer vraagt hij het

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idem

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vertel het eigenlijk gewoon uit mezelf. Gewoon 'Ohja en de dokter zei dit en dit en dat..' gaat eigenlijk vanzelf nu ik er zo over na denk ;)

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha dit is gewoon echt een hoe moet ik dat zeggen.. soort van issue tussen ons haha.. ik denk van, vraag t gewoon aan me... toon wat interresse.. en hij denk... vertel t gewoon... conclussie.. er word niks gezegd.. maaaaar we zijn allebei gelukkig HE-LE-MAAL niet koppig ;)

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Is dit niet typisch een gevalletje van:
    Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus?

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Wij vertellem het niet uit onszelf, maar dat komt omdat we beide gelijk vragen hoe het ging. We doen dat met iedere werkdag of dingetje.
    Wel dacht de HA vanochtend dat ik een longembolie had. Dan sms ik hem wel dat ik naar het zkh ga om die en die reden. Als hij dan in de mogelijkheid is, belt hij gelijk om het verhaal te horen.
    Gelukkig is er 'niks' aan de hand.

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind het wel fijn om te weten dat hij het nog herinnert en intresse toont en ook andersom. maar soms vertel ik het uit mezelf. ik snap best dat hij het soms kan vergeten door werk stress enzo;)

mijn man vergeet trouwens bijna nooit te vragen hoe het ging op een afspraak en hij beld meestal al gelijk na de afspraak

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    net hoe het uitkomt. Maar ik moet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als hij nooit interesse zou tonen bij dit soort dingen. Dan zou ik ook op een gegeven moment niks meer vertellen denk ik.... Vind het wel logisch dat je even informeert hoe het is gegaan als je een belangrijk gesprek hebt gehad. Dus sta toch wat meer aan jouw kant:)

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    +1 :d

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja dit bedoel ik, gewoon puur voor t tonen van interresse.. want hij wist het nog wel... hij wil gewoon persee dat ik t uit mezelf vertel en vraagt er daarom expres niet naar.. en ik doe precies t tegenovergestelde haha..kei goeie communicatie hiero joh

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee hij vraagt t nooit.. echt nooit... dus vaak uiteindelijk geef ik wel toe... en verteld t dan.. maar t is ook wel eens fijn als hij uit zichzelf vraagt aan mij ''hoe was t''.....

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, dat snap ik heel goed hoor. Vind niet dat je zeikt. Als partners moet je interesse in elkaar tonen, dat is voor mij een belangrijk deel van de relatie.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik zou dan ook zo reageren.. vind het raar om af te wachten tot jij er mee komt terwijl je het wel weet..

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Vriendlief vraagt altijd en als hij niet vraagt weet ik dat zijn koppie te vol zit en vraag hoe het met hem gaat.
    Uiteindelijk vertellen we dan beide hoe en wat er is gebeurd.
    Ik vind het fijn dat hij de interesse toont. Hier toon ik juist minder interesse want hij heeft toch altijd hetzelfde verhaal :p

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar misschien als jij nou eens het initiatief neemt en het gewoon verteld gaat hij het misschien ook wrl eens uit zichzelf vragen...

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja als hij nou een mega drukke dag gehad had o.i.d dan kan ik echt wel snappen dat hij dat soort dingen vergeet.. maar mijn man vergeet bijna nooit iets.. en al helemaal niet als ik t de dag van te voren nog zeg..

18. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Dat maakt het wel anders. Het lijkt me niet leuk als hij het expres niet vraagt? Mijn vriend zou denk ik eerder zeggen van bel me even als je bij de dokter bent geweest bijvoorbeeld. En als dat niet kan dan vraagt hij het wel als ik hem zie.

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja als hij zou zeggen tegen mij, laat je even weten hoe het is geweest.. prima! maar dat gebeurd ook niet...ik zeg dat trouwens altijd tegen hem.. of ik vraag erna, want hij verteld dus ook NIET uit zichzelf als hij bij de ha oid geweest is..

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is maar net hoe het uitkomt hier. Meestal vraagt mn partner wel hoe het is gegaan, ook vaak dat ik er direct over begin bij thuiskomst. Soms is het zo dat ik eerst langs een arts ga, aansluitend ga werken... en ja dan zit het s avonds niet meer zoo in je systeem... dan moet hij het inderdaad wel eens vragen.

Omgekeerd.... ben ik meestal bij zijn artsenbezoeken aanwezig. Enerzijds omdat hij zo vergeetachtig is als de pest, anderzijds vindt hij het vaak ook wel prettig als ondersteuning. Zker nu we in Duitsland wonen ga ik vaak mee.

Deel Deze Pagina