Ik houd van lekker eten en probeer graag nieuwe dingen uit.. Zijn er nog meer die veel nieuwe producten uitproberen? Zo ja, wat is erg lekker? Ik zal beginnen met: De ontbijtkoek van Peijnenburg met Belgische chocolade!! Ik heb echt nog nooit zulke lekkere ontbijtkoek gegeten!
Grappig, als ik in de supermarkt ben en ik zie een nieuw product (en dan bedoel ik eigenlijk niet de 132.000e vernieuwde smaaksensatie van die-en-die chips, maar echt nieuwe dingen..of althans..voor MIJ nieuw/onbekend) Zo heb ik laatst van dat bounty-kokos-chocolademelk-achtige spul gekocht. YEK!!! Maar als ik zoiets zie MOET ik het gewoon proberen.
@ Bosi.. Oeh sushi, lekker! Nog nooit zelf gemaakt. Gauw eens proberen met Saitaki rijst. @ Vlinderbloem, haha was het niet lekker? Die heb ik wel eens zien staan, daar hebben ze toch een een Mars variant van? Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, koop nooit dranken uit die schappen. Wil ik wil, maar zoveel suiker en vet, loop er dus direct aan voorbij!
Ja, ik vind hem echt geweldig. Als je van ontbijtkoek houdt en chocolade, super! En er zitten wat nootjes op de rug van de ontbijtkoek.. Wil plakken blijven nemen, maar het is natuurlijk wel heul ongezonde ontbijtkoek!
Arla zin! yoghurtdrink met 0% vet. Alle 2 de smaken zijn lekker maar persoonlijk vind ik de citrus vruchten lekkerder!
Dat had ik laatst met de Milky Way versie, was nieuw voor mij en moest het proberen, nou dat was me toch ranzig, ieuw, leek wel zo'n goedkope waterige chocomel brrr
Kip Tajine van Knorr wereldgerechten. *NIEUW* Marokkaanse Kip Tajine | Knorr Die is wel voor herhaling vatbaar.
ik had een tijd geleden de milkyway versie gekocht, maar je proeft het er niet aan af, smaakt gewoon naar waterige chocolademelk ow ik lees dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart