Ik weet eigenlijk dat het amper mogelijk is maar goed, zit op dag 11 terug plaatsing , heb 5 keer extra pregnyl gehad en vorige maand ook, testen namen zeker af en gister op dag 3 na pregnyl en 10 tp een knal test, normaal lopen ze dan af, maar goed, beetje hoop dacht ik , vanmorgen en vanmiddag weer amper een streep, maar t kan toch niet op dag 11 nog oplopen?? Ik weet dat eigenlijk ook wel maar ja onzekerheid en hoop. Laatste test is dus van vanmiddag
Ik weet het niet hoe het zit met pregnyl maar kan mij jouw onzekerheid goed voorstellen. Spannend morgen. Betekent een bloedtest dat je officieel morgen zou mogen testen? Dat klinkt wel positief
Idd officieel morgen , maar heb dit eerder mee gemaakt en toen geen knal test, maar t loopt af, pfff zo eng maar ja, bereid me zelf voor op t ergste en dan weer door voor de volgende en laatste 2 cryo's...
Lastig Tess... Gister is wel overduidelijk donkerder dan vandaag. Het lijkt wel of er wel iets in gang is gezet, maar misschien niet goed doorzet. Ik hoop dat je een maandagmorgenmodel test had vandaag! Morgen zal er ongetwijfeld iets uit de bloedtest komen (je hebt duidelijk een verhoging in je HCG), maar jij hebt eigenlijk niks aan 1 test. Je zou er op moeten staan dat ze je over 3 dagen nog eens prikken. Dat zegt veel meer! Succes meis!