hoe donker kan het streepje worden kruid.2v 5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Misslukt, Apr 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misslukt

Misslukt Niet meer actief

Hey hallo,

Ik heb maandag getest en dit was het resultaat. Nu kwam ik erachter dat ik pas vandaag (woensdag) over tijd ben. Ik wil eigenlijk nog wat testen om te kijken of het oploopt (deed ik bij mijn 3 andere dochters ook altijd) maar als de testen niet donkerder uitslaan als deze heeft dat geen zin en maak ik me mss onnodig zorgen.....(wie had trouwens ook een duidelijk positief resultaat voor de overtijd dag?
    testje.jpg

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Ik heb geen ervaring hiermee aangezien wij nog gaan beginnen.
    Maar ik wilde je even feliciteren! :D

3. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Prachtige test! Het kan donkerder, maar het hoeft niet. Stel dat je hcg zo lekker oploopt dat de volgende test door een hoog hcg gehalte weer lichter wordt, dan zit je je voor niks zorgen te maken.
    Ik vind sowieso de kv2v5 de laatste tijd erg veel 'rare' uitkomsten hebben die alleen maar voor onzekerheid zorgen, dus die kan ik je inmiddels afraden.
    Zo'n donkere test voor NOD had ik niet, maar zie je wel vaker :) Soms is je eitje wat eerder geweest dan je gewend bent, soms maak je wat sneller hcg aan en soms zijn er twee eitjes ;)

4. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Deze is gewoon knal positief ik zou niet verder testen hij kan zeker nog iets donkerder maar zie het nut niet van in kan jr alleen maar onzekerder maken.

Gefeliciteerd!

5. ns1988

ns1988 Actief lid

May 16, 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Ik denk dat je je onnodig zorgen maakt 😉 van harte

6. Misslukt

Misslukt Niet meer actief

haha dat zou een prachtig cadeautje zijn als het er 2 zouden zijn hahaha! Dan laat ik het bij deze test en ga ik wennen aan het idee dat er mss als het goed gaat, na 11 jaar laatste zwangerschap/bevalling er een kindje (of 2 hahaha) bij gaat komen, geweldig!! Joehoe!

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Mooie knaller hoor, zou niet verder testen.

Ik heb de teststreep weleens net zo donker gehad als de controlestreep, maar de testen van kv zijn de laatste tijd niet meer wat ze vroeger waren.

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Wauw mooie test! Die is duidelijk hartstikke positief!

Ik zou ook niet meer testen, positief is positief toch, en deze is dat duidelijk! Als hij nou heel licht was oke, dan zou ik dat ook doen, maar deze is echt knal! Volgens mij kan hij niet heel veel donkerder nee. En het is echt afhankelijk van de persoon. Mijn test zag er zo uit op mijn NOD, maar wist al dat ik langer zwanger was want had al 5 dagen eerder licht positief getest, zoals ik al dacht had ik ook eerder mijn ei gehad, bij jou misschien ook.

Lekker van genieten en een afspraak maken bij de VK!

9. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    1,555
    1
    36
    Prachtige test
    Gefeliciteerd!

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Die test is gewoon kei positief.

Mijn testen liepen ook niet op en zie mijn banner...
    Ik had 5 dagen na NOD pas zwanger getest met action, en daarna kruidvat 2v5 en die waren niet knal maar wel duidelijk, net als deze.

Toen moeders voor moeders kwam, 1,5 week later was het nog steeds zo'n streepje, geen dikke vette streep. En ons meisje doet het fantastisch dus.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijne werd in september net zo als de controle streep vier dg na nod, maar ik moet zeggen dat de laatste mnd de kwaliteit volgens mij wel wat naar achteren is gegaan..

Het is een mooie test die je hebt! Lekker stoppen met testen

12. lietjuh

lietjuh Bekend lid

Mar 9, 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geweldig mooie test hoor. Gefeliciteerd

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Op NOD om 09:15 uur, zonder ochtend urine.

Die van jou is echt wel positief hoor! Gefeliciteerd!

14. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Hij kan nog donkerder. (neemt niet weg dat die van jou ook knalpositief is hoor!) Hier mijn rijtje:

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Prachtige test, gefeliciteerd. :)

Share This Page