Hey hallo, Ik heb maandag getest en dit was het resultaat. Nu kwam ik erachter dat ik pas vandaag (woensdag) over tijd ben. Ik wil eigenlijk nog wat testen om te kijken of het oploopt (deed ik bij mijn 3 andere dochters ook altijd) maar als de testen niet donkerder uitslaan als deze heeft dat geen zin en maak ik me mss onnodig zorgen.....(wie had trouwens ook een duidelijk positief resultaat voor de overtijd dag?
Prachtige test! Het kan donkerder, maar het hoeft niet. Stel dat je hcg zo lekker oploopt dat de volgende test door een hoog hcg gehalte weer lichter wordt, dan zit je je voor niks zorgen te maken. Ik vind sowieso de kv2v5 de laatste tijd erg veel 'rare' uitkomsten hebben die alleen maar voor onzekerheid zorgen, dus die kan ik je inmiddels afraden. Zo'n donkere test voor NOD had ik niet, maar zie je wel vaker Soms is je eitje wat eerder geweest dan je gewend bent, soms maak je wat sneller hcg aan en soms zijn er twee eitjes
Deze is gewoon knal positief ik zou niet verder testen hij kan zeker nog iets donkerder maar zie het nut niet van in kan jr alleen maar onzekerder maken. Gefeliciteerd!
haha dat zou een prachtig cadeautje zijn als het er 2 zouden zijn hahaha! Dan laat ik het bij deze test en ga ik wennen aan het idee dat er mss als het goed gaat, na 11 jaar laatste zwangerschap/bevalling er een kindje (of 2 hahaha) bij gaat komen, geweldig!! Joehoe!
Mooie knaller hoor, zou niet verder testen. Ik heb de teststreep weleens net zo donker gehad als de controlestreep, maar de testen van kv zijn de laatste tijd niet meer wat ze vroeger waren.
Wauw mooie test! Die is duidelijk hartstikke positief! Ik zou ook niet meer testen, positief is positief toch, en deze is dat duidelijk! Als hij nou heel licht was oke, dan zou ik dat ook doen, maar deze is echt knal! Volgens mij kan hij niet heel veel donkerder nee. En het is echt afhankelijk van de persoon. Mijn test zag er zo uit op mijn NOD, maar wist al dat ik langer zwanger was want had al 5 dagen eerder licht positief getest, zoals ik al dacht had ik ook eerder mijn ei gehad, bij jou misschien ook. Lekker van genieten en een afspraak maken bij de VK!
Gefeliciteerd! Die test is gewoon kei positief. Mijn testen liepen ook niet op en zie mijn banner... Ik had 5 dagen na NOD pas zwanger getest met action, en daarna kruidvat 2v5 en die waren niet knal maar wel duidelijk, net als deze. Toen moeders voor moeders kwam, 1,5 week later was het nog steeds zo'n streepje, geen dikke vette streep. En ons meisje doet het fantastisch dus.
Mijne werd in september net zo als de controle streep vier dg na nod, maar ik moet zeggen dat de laatste mnd de kwaliteit volgens mij wel wat naar achteren is gegaan.. Het is een mooie test die je hebt! Lekker stoppen met testen