Hallo! Ik ben pas 11 weekjes zwanger, maar we vinden het wel leuk om alvast over namen na te denken. Een jongensnaam gaat wel lukken. Die weten we wel een aantal.. Maar meisjesnamen vinden we lastig. We zoeken een korte naam waarvan je direct weet hoe je uitspreekt en schrijft. Namen die we wel leuk vinden, maar die al bij directe familie(broers/zussen) of beste vrienden voorkomen, zijn bijvoorbeeld Tess en Juul.
Korte namen met 1 lettergreep: Saar Lot Pien Lies Lis/Liz Lynn/Linn Fien Kate/Keet Fee/Fay/Faye Mint Fem Roos Liv Noor Jill Floor Bo Suus Jade (EN uitspraak) Puck Jet Sam Joy Korte namen met 2 lettergrepen: Isa Zoë Mila Lisa Eva Noa Evi/Evy Ivy Amy Yara Elin Nina Loïs Iris Lara Ella Lise/Lize Demi Indy Lily Jade (NL uitspraak) Mia Kiki Bibi Ise Isis Liva Mara
Met 1 lettergreep net zoals jouw voorbeelden: Britt Fee Fem Fleur Kim Liv Liz Lot Lynn Maud Noor Puck Roos Sam Suus Andere korte namen: Amy Anna Bibi Cato Demi Dana Ella Emma Eva Evie Ilse Isa Iva Kiki Lana Lieke Lola Lotte Mara Mila Nina Nora Noa Romy Rosa Sara Vera Zoë
Ze zijn al genoemd maar Liv en Ise zijn voor mij echt de mooiste korte namen! Zelf ben ik verder wat meer van de lange namen.