Ik vind de namen allebei erg leuk, maar heb op Fleur gestemd, omdat die naam wel op ons lijstje stond en Emma niet.
Mee eens. Fleur hoorde je hier een paar jaar geleden er vaak, Emma is nu populair. Ik vind Emma erg mooi.
Ik vind het echt grappig dat mensen Fleur een zeurklank vinden hebben. Kan het me wel voorstellen, hoor: "Fleuheur, kom nou!", maar dat heb ik met zoveel namen als je ze zo uitspreekt.
Ik heb net beide namen weinig, maar als ik echt moet kiezen heb ik dus voor Fleur gekozen mijn partner wilde die naam graag als het een meisje zou worden, en dat had ik waarschijnlijk dan ook gedaan , maar goed het is hier en jochie geworden haha
Emma, zeker weten, klinkt veel leuker! Ik vind Fleur wat bekakt en zeurderig en spreekt vaak niet mooi uit die r op het eind. Rijmt ook op zeur Emma vind ik krachtig, vrolijk, klinkt vriendelijk en meer open. En rijmt nergens op.
Fleur! Vrolijk en vrouwelijk en overal ter wereld wel uitspreekbaar. Emma vind ik ook mooi maar wat netter en zo populair. Fleur Emma vind ik een prachtige combi trouwens!
Ik heb op Fleur gestemd. Beide leuke namen, maar Emma hoor ik zo vaak dat ik het steeds minder leuk ga vinden.