Leuke namen komen hier voorbij! Zijn jullie er al uit? Ik ben ook benieuwd wat jullie meisjesnaam is aangezien ik zelf op zoek ben naar een Friese meisjesnaam
Nee nog steeds niet....meisjes naam hadden we al heel snel maar ja die is niet meer nodig. Ik had Lieke en Bente boven aan mn lijstje staan...misschien heb jij er iets aan Pff echt heeeel lastig een Friese jongens naam....ze klinken allemaal zo bot of boers
Wil je perse een Friese naam? Probeer anders eens namen uit het Welsh. Je zult er verbaasd over zijn hoeveel namen op Nederlandse dialecten lijken. Neem een naam als Rhys/Reece, Ianto, Alwin/Alwyn, Martyn, dat zijn allemaal namen afkomstig uit het Welsh. Zo'n (type) naam kun je prima combineren met jullie Friese namen
Ik ben dol op Friese namen. Jongste zoontje heet Hidde. Hele mooi naam vind ik zelf, maar zag dat je partner het niets vind. Jammer! Verder nog; Joppe Jeppe Sybe/Sybren Foppe Douwe Jouke Jelle Hylke Sytze Abe Teije Sieme Taeke Lieuwe Rinze
Jammer dat jullie er nog niet uit zijn. Bente vind ik erg mooi, maar mijn man niet. Lieke vind ik niet echt geweldig. Ik vind Friese jongensnamen niet zo snel bot of boers. al merkte ik wel dat op de naam van onze zoon heel verschillend werd gereageerd.
vind mijn man ook erg mooi. Hij vind jullie jongensnaam ook erg mooi. Ik vind het wat te klassiek en had mijn eigen variant namelijk Jurre-Jan. Maar we verwachten dus een meisje...
klinkt eigenlijk best wel beetje als Fries, dat is idd ook nog een idee...thnx voor de tip ik speur weer ff veder, want DE naam zit er nog steeds niet tussen
Rins Sil Mels / Nels Nils Miel Brent / Bren Sten Ties Karst / Kars Ries Lard / Nard Almer Morris Karsten / Carsten Abel Imre Axel Siemen / Symen Sijmen Silas Fender Espen Vester Romeijn / Romijn Sverre Merijn Ceder Lude Iben / Yben Ymte