hoe kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Naomi86, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb even een vraagje. mijn eerste test die ik deed was 4 dagen na mijn dag dat ik ongesteld zou moeten worden. dit is een foto van de eerste test.
    Bekijk bijlage 211540
    een vaag streepje maar een streepje. daarna een kruidvat test gedaan en deze was omo wit.

nu heb ik die testen waar een streepje op kwam bewaard(je weet maar nooit)

die zien er nu zo uit.
    Bekijk bijlage 211541

de kruidvat 2v5 blijven echter gewoon wit.

ik heb me er inmiddels al bij neergelegd dat ik niet zwanger ben omdat de kruidvat testen wit blijven. zit inmiddels zo rond dag 42 geloof ik van mijn cyclus.

maar mijn vraag is toch wat dat lijntje is geweest en hoe het kan dat die nu zo heel erg zichtbaar is.

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat komt wel vaker voor. Als het buiten de afleestijd is is het negatief (of tenminste niet geldig).

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als ik het goed bekijk stond dat lijntje er ook al lichtjes binnen de tijd!
    Toch??

Ik zou anders nog een andere test doen en niet die of kruidvat!

Heb zelf ook zaterdag positief getest en de kruidvat zondag was ook oma-wit!
    Woensdag na de dokter urine inleveren!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahahaha OMO-WIT bedoel ik!!

5. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Anders misschien een CB met indicator proberen? Of ook naar de huisarts. Je zou toch zeggen dat je hcg aanmaakt want anders kan zo´n streepje niet verschijnen. Wel vreemd dat de ene test postief is en een andere niet
    Is het toevallig een DA test?

6. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    de enige test die een streepje gaf was van idyl (huismerk van de dio) ik heb kruidvat 2v5 gedaan,een clearblue digital en die gratis dipsticks van zwanger en kids. alleen die van idyl gaf dus het vage streepje binnen afleestijd. de rest gaf niks aan of niet zwanger.

ik moet er wel bij zetten dat ik nog op mijn eerste "echte"menstruatie zit te wachten na het stoppen met de pil. heb me in mijn week (en de week erna) van mijn vermoedelijke eisprong wel zwaar en zwaar beroerd gevoeld.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.040
    15.635
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat de test hierboven heel licht op jouw eisprong heeft gereageerd.
    Maar nou moet ik wel zeggen datik het streepje absoluut niet roze vind, maar grijs (en die heb ik van dit merk vroeger heel veel gehad en droogde dan op zoals je 2e foto).

Ik denk dat jouw lichaam zichzelf een cyclus aan het ontwikkelen is en dat kan nou eenmaal soms wat meer tijd kosten dan de gemiddelde 28 dagen.

8. tulip

tulip Niet meer actief

op de eerste binnen de tijd zie ik dus wel een streepje, maar lijkt idd meer grijs. Als de andere merken allemaal nega zijn, kan je er denk ik toch wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    op de foto lijkt het lijntje idd grijs maar in het echt is was die echt roze.

ik heb me er idd al bij neergelegd dat de kans dat ik nu zwanger ben wel heel erg klein is.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik moet ff op je onderschrift reageren...

je bent nog maar net met de pil gestopt.. dan kan het nog wel ff duren voordat je eerste echte ongi er is..

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ja idd, ik had niet gezien dat je nog maar zo kort gestopt was, de eerste keer kan het soms wel een half jaar duren.

12. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik weet dat het nog even kan duren voordat ik ongesteld zou worden, maar blijf het vaag vinden dat ik 2 testen in handen heb gehad met een streepje. wel zelfde merk.

we wachten het gewoon geduldig af.

13. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben je je niet naar de dokter gegaan? ik ga vandaag.. ben benieuwd;) verlies veel waterig verlies!!

14. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik ga deze week een afspraak maken. had in het oude jaar al gebeld en als ik niet in de eerste week van het nieuwe jaar ongesteld zou worden mocht ik bellen.

15. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb trouwens die van kruidvat gedaan van 2 voor 5 eerste omo-wit de andere had ik perongeluk in gekrast toen ik de stip naar het midden wilde halen hahah denk ook omo-wit..voel me ook echt niet zwanger..gr Dina

16. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen ik zwanger was in juli wel in een mk maar had zere borsten en me darmen waren op hol voelde vlinders in me buik..

Deze x had ik het wel allemaal tot me nod dag voorbij ging werden me symtomen minder niks meer nu..deze maand ook bijna geen afscheiding.. nu veel waterige afscheiding..

17. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb zo afspraak om half 3 ben benieuwd???
    Je bent verder dan mij overtijd..heb jij symtomen?
    Gr dina

18. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    het 2 weken me echt zwaar beroerd gevoeld. werkelijk echt alle zwangerschapssymptomen. nu alleen soms gevoelige onderbuik.

spannend laat je me het weten?

19. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal alsje nod bijna komt ben je voorzichtig enzz daarna 4 dagen nog en dan denkje ben niet zwanger doe je ding weer lekker totaal niet gestrest.. maak me wel zorgen is toch niet goed niet ongesteld worden me ei is wel gesprongen weet het 99% laat het je zeker weten komt goed met ons.. trouwens is dit ook je eerste kind ?

20. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik ben het zat ook heb net een afspraak gemaakt voor 16.20 uur vanmiddag!

Deel Deze Pagina