gaan winkelen in engeland. waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door grace20, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi allemaal,
    wij vertrekken vrijdag naar engeland voor 3 dagen, meer bepaald naar grays essex. ik heb al hier en daar eens gehoord dat je daar wel heel goedkoop kan gaan winkelen. ik weet dat engeland zoieso heel goedkoop is om te winkelen maar heeft iemand hier ervaring met een stadje waar het echt heeel goedkoop is. mijn vriendin vond overlaatst een stadje waar je echter een volledig setje kon kopen voor kindjes voor slechts 3 pond. helaas weet ze niet meer waar dat was. kan iemand me helpen met leuke stadjes rondom essex die goedkoop zijn om te gaan shoppen?

groetjes grace

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hey ik woon in engeland, niet ver van essex (is een provincie) de winkels waar ze goedkope kinderkleding hebben zijn; primark, tesco, sainsbury's, Asda, Marks and Spencers, matalan... sommigen zijn supermarkten, maar die supermarkten zijn zo groot dat ze er ook hele kledingafdelingen hebben. Ik vind inderdaad dat kleding hier veel goedkoper is dan in nederland. dacht laatst ff goedkoop en leuk bij de hema in te slaan, nou schrok van de prijzen!
    oh en in essex is ook het grootste overdekte winkelcentrum van europa volgensmij, in ieder geval erg groot. het heet Lakeside en heeft supersuperveel winkels!!! daar vind je vast ook wel iets leuks!!!!
    hoop dat je hier wat aan hebt!!

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi, bedankt voor de info, lakeside ken ik ben er al enkele keren geweest. maar ik vind er niet echt veel kinderkledij. de supermarkten ken ik enkel sainsburrys. inderdaad leuke kleertjes daar, maar we zoeken eigenlijk een stadje waar we heen kunnen meer als een daguitstapje. we verblijven er 3 dagen bij mijn tante in grays essex. mss kun je ons iets aanbevelen waar het wel leuk is om te gaan shoppen en te bereiken is met het openbaar vervoer. wel leuk dat je in engeland woont, betere info kan ik niet krijgen denk ik :d.

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik heb even gekeken waar grays ligt in essex, maar je zit wel een beetje in een uithoek daar. inderdaad wel vlakbij lakeside... in west thurrock, net voorbij lakeside, zit ook een heel groot industrial stuk met een supergrote matalan maar verder is dat geen stadje. brentwood en basildon zijn wel 2 vrij grote stadjes. ik weet alleen niet of je daar met de trein kan komen vanaf greys...
    basildon had ik al ff gegoogled voor je, daar heb je sowieso wel alle winkels waar je zou kunnen slagen voor kids kleding..
    primark is het aller aller goedkoopst en hebben ze echt wel leuke kleding.

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Primark heb je hier in Nederland ook, in Rotterdam (oke.. Cappelle ad Ijssel)... Maar alstie daar echt heeeel groot is, dan moet je daar zeker langsgaan. Ik ben in Londen ook bij de Primark geweest, en daar istie ik denk 3x zo groot als hier in Nederland.

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    bedankt voor de info, ik heb gisteren al eens gegoogled voor primark en matalan. super goed, ik schreef het adres op van matalan in turruck. als de gps ons goed helpt zullen we het we vinden.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Next, Gap....

8. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

waar ligt de primark ergens in londen? is dat ergens rondom picadilli circus? we hebben besloten om gewoon een daguitstapje te maken in londen.

9. Pris

Pris Fanatiek lid

PRIMARK!!!! Love it!!!!!
    Londen, new castle, Rotterdam :D:D:D:D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    the TOPSHOP!!!!!!!

maar goedkoop in engeland?
    die ponden zijn minder voordelig dan de euro's hoor!

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

niet sinds de crisis!! engeland is goedkoop!!!!

heb zelf 1.5 jaar in schotland gewoond, mocht je toch een klein stukje ;) verder noord willen trekken: glasgow en ayr!

new look, primark, matalan, ethel austin, next, tk maxx, adam´s kids (super winkel!) zijn allemaal erg goedkoop. (niet alleen voor kindjes, ook voor mama´s :))

wel erg jammer dat de woolworths weg is.. als die er nog had gezeten hadden wij er nog gewoond..;)

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja hoor wij gaan een 3 tal keren per jaar naar engeland en je kunt er wel wat koopjes doen vind ik. zoals pampers zoooo goedkoop niet normaal, 3 pakken voor 18 pond. ook de verzorgingsproducten van bv jonsons zijn daar zeer goedkoop.

je kunt er ook meer winkels vinden voor een maatje meer die nog goed meevallen van prijs want als je hier in belgie naar een winkel gaat voor een maatje meer lig je al vlug aan 60 euro voor een simpel t-shirt

Deel Deze Pagina