Ik denk erover om een nieuw abbo af te sluiten en nu hebben ze bij HI een aktie. Zelf ken ik de Blackberry telefoons niet maar hoor graag jullie ervaring(en) met dit toestel. Zit te denken aan de Blackberry 9700 of de Blackberry 9000. Voorkeur gaat denk ik (ook ivm snel internet) naar de eerste uit, maar er staat: De kenmerkende trackball is vervangen door een zogenaamd trackpad. Maakt dit veel uit!? Wat is beter? Liefs Mirre
Trackball, kan vuiligheid zitten komen te zitten, waardoor ie niet goed meer mee draait ( moet je em helemaal open maken en schoonmaken)....dus trackpad is beter! Heel fijn oestel, kan alles...zoals tegenwoordig veel toestellen...natuurlijk! Ken je meer mensen met BB ? Dan kan je de BB messenger gebruiken ( soort van msn maar dan alleen voor mensne met een BB) dus gratis naar elkaar msnen zegmaar...Zo issie ook fijn, dara waar je geen bereik hebt met je tel...kan je wel wifi aanzetten, en kan je alsnog via bb messenger mensen bereiken oid! Als je het fijn vind om met 2 duimen je typen is het ideaal, ik ben verliefd op mn BB curve 8900. Maar heb em al een jaar en ga wel overstappen naar een ander toestel...maar het is zeker een aanrader! succes!