Mijn man vond dat ik een weekend weg verdiende .. Op het moment werk ik 5 dagen 1 of 2 diensten op een dag soms dagen van 9,5 uur en daarnaast nog 2 hele dagen school .. Deze week 11 dagen achtereen werken en school .. Aankomende woensdag eerste dag vrij na 11 dagen dus .. Ik werk hard voor mijn doel ( verpleegkundige op neonatologie afdeling ) hard aanpoten met 4 kids een puppy en een huishouden ( mijn man werkt maar 3 dagen en op mijn schooldagen wordt onze pup uit huis gehaald door uit laat service ) Maar nu zonder kinderen dus weg .. Ik vind het echt spannend na jaren en een weekend niks doen 😱 Tenminste gewoon uit kunnen slapen rustig wakker worden rustig ontbijten wat is dat 🙈 Gewoon niks moet alles mag weekend .. Vrijdag kids naar m'n schoonouders en schoonzus en hond naar mijn ouders .. Maar ben best bang dat ik heimwee krijg naar de kids of nog erger dat ik het wel heel lekker vind zo 🙈 Hoop maat dar het goed gaat en mijn schoonouders het overleven 😂😂😂
Nou, als iemand het verdiend ben jij het wel. Wat een bergen werk verzet jij. Mooi dat je man je een werken mee uit neemt. Waar gaan jullie heen?
Oh ik ben jaloers!! En knap van je dat je dat allemaal weet te combineren joh! Ik heb al moeite moeite met alleen een studie combineren met 2 kinderen! Echt erg knap, en ook erg verdiend! Geniet ervan!
Nou inderdaad, petje af, en dan ook nog eens leren om te gaan werken voor een afdeling waar ik zoveel waardering en respect voor heb gekregen toen ik daar terecht kwam met mijn zoontjes. Geniet ervan!
Hahaha, ik las dit als alleen weg na jaren met je man. Wat me heerlijk leek en wat ik al en posje wil, gewoon een weekend alleen zijn. Maar je bedoelt gewoon samen een weekendje weg. Dat is toch niet zo spannend?
Ik denk dat zonder vier kinderen om zich heen op pad met 'slechts' haar man al 'alleen' voelt! 😅 Ik ga trouwens regelmatig ook echt alleen een paar dagen weg.....héérlijk en kan het je van harte aanraden. Veel plezier TS, geniet ervan...meer dan welverdiend. Petje af voor jou! 👏🏼
Ik vond het waardeloos , ik miste de drukte en het mama mama geroep. Ik kon niet slapen en kon niet wachten tot ik thuis was 😟
Geniet ervan hoor, je hebt het verdiend! Misschien mis he de kinderen, maar daarbij zul je vast ook echt wel genieten van de rust
Natuurlijk zul je ze missen. Maar ga er lekker van genieten. Het is fijn dat de kinderen lekker bij opa en oma mogen logeren. Die vinden dat vast ook erg leuk. Je hebt het verdiend! Geniet er lekker van
Na jaren en dan ineens zonder kinderen .. Dat voelt toch alleen tenminste dat denk ik .. Zelfs als ik alleen ga shoppen is het zo alleen haha kan ik 10 Minuten na denken of ik dat gene wilt kopen zonder op te letten of paar van die deugnieten haha
Thanks dames .. Volgens mij is het ook een beetje eigen belang hoor 😂 Ik ben al weken zo moe dat iets anders ondernemen vaak al een hele opgave voor mij is .. Dat als mijn man thuis id en 4 kids om mijn heen ik zo in slaap val op de bank ( en zo stil zijn de kids niet ) Ik ben gewoon zoooooo moe .. Vandaag ging ook de wekker weer om 5 uur en was gewoon kapot en nu om deze tijd nog steeds .. Straks de kids van school halen ( ben nu aan het werk ) maar vanavond weer een lange avonddienst gaaaaaaap Zelfs huishouden is gewoon te veel .. Dus js ben er wel aan toe.. Mijn accu is echt leeg ..
Zo! Jij hebt zeker een weekend weg verdiend! Lekker hoor! Je gaat vast enorm genieten. Tuurlijk ga je de kindjes een beetje missen, maar het is ook zo lekker om even geen tekening met ze te hoeven houden. Geniet er van!!