ik voel me niet zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dianapl, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk na 2,5 jaar zwanger nog vlak voor de mediche molen. Morgen ben ik 8 weken. Het enige wat ik heb zijn gevoelige tepels maar dat is niet heel de dag en soms een druk onder me navel.In week 6 voelde ik me meer zwanger. Kan het zo zijn dat de hormonen aan het afnemen zijn dat het vruchtje niet meer groeit af kan dat niet.

Hebben meer meiden hier bijna geen kwaaltjes of bijna niet. Heb volgende week een echo ben zo benieuwt.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kan me voorstellen dat je je druk maakt wanneer je zolang hebt moeten wachten op een zwangerschap. Maar.... het hebben van veel/weinig/geen symptomen heeft niets te maken met het goed verlopen van de zwangerschap.
    Ik heb drie zwangerschappen gehad en drie keer zeer weinig symptomen, geen pijntjes of misselijkheid etc. Ja, ongigevoel door de groeiende baarmoeder en rond 10-12 weken vreselijk moe.
    En heb twee gezonde meiden. helaas hebben we de zwangerschap van ons zoontje moeten afbreken vanwege trisomie 18

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Alles kan helaas.
    Maar wel of geen kwaaltjes zeggen weinig over het verloop van een zwangerschap.
    Ik denk dat je gewoon moet genieten van de "niet" kwaaltjes want als je iedere morgen oven de pot hangt is ook geen pretje:D
    Ik zelf heb ook helemaal geen kwaaltjes gehad en zie mijn baner:D

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb ook geen kwaaltjes hoor, ben alleen ontzettend moe.. Ik ben inderdaad allang blij dat ik niet kotsend boven de plee hang :D

Maar ben wel nieuwsgierig naar de echo.. Moet hier nog 1,5 week geduld opbrengen :p

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb nooit zwangerschaps klachten gehad die op een zwangerschap konden wijzen, kwam er alleen achter omdat mijn menstruatie uitbleef.
    Mijn eerste echo kreeg ik dan ook pas op 11.4 weken.

Heerlijk toch, geniet ervan.

6. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Ik zit in het zelfde schuitje! vorige week vrijdag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. heb ook het gevoel dat ik toen iets meer klachten had dan nu. Heb nu alleen soms beetje zere tepels, moe ( alleen gister weer helemaal niet) en klein beetje rug en buikpijn. Vrijdag eerste afspraak gynaecoloog dus hopelijk weer een echo. Moeten er toch maar van proberen te genieten denk ik!

7. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    ;) Ik kan me nog herinneren dat ik smeekte om misselijk te zijn of andere symptomen dat ik echt zwanger was. Dat heb ik geweten: vanaf week 8/9 kotsmisselijk tot ongeveer week 19...

Inderdaad probeer er van te genieten, maar dat vond ik zelf ook moeilijk. Eerlijk gezegd pas na de 20-weken echo...

8. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina