zou het nog goed zitten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Wie heeft dat in het begin ook gehad: je krijgt steeds meer het gevoel dat je niet meer zwanger bent. Had eerst veel buikpijn en nu steeds minder en heb, op een beetje gevoelige borsten na, het idee dat ik niet meer zwanger ben (althans dat het vruchtje niet meer leeft) Heb verder geen bloedverlies gehad. Denk eerlijk gezegd dat dit gewoon spelletjes van de geest zijn die je hebt tot de eerste echo..... Voel me gewoon (nog) minder zwanger dan eerst. Hte is gewoon een gevoel wat ik er bij heb.

Zijn er meiden die dit herkennen?

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Tja niet iedereen heeft evenveel last die eerste maanden van alle kwaaltjes (gelukkig)

Vond het ook lastig te geloven, had ook als enige teken wat vreemde aderen op m'n borsten... Lastig om te geloven dat er dan echt al een klein babietje aan het groeien is.. Maar als het goed is heb je over een paar weken een echo en ga je hartje luisteren en dan is het opeen allemaal hartstikke echt :D

Als er iets met je babietje was, had je dat wel gemerkt hoor!

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

hai meissie

hier zit nog zo een onzekere gek...
    Ik heb ook van die waanideeen, ik voelde de afgelopen dagen veel meer mijn baarmoeder samen trekken..en steeds als ik dat even een paar uurtjes niet gevoel heb dan denk ik HUH?zit me kindje er nog wel?
    ik heb volgende week een afspraak met de vk en ik hoop dat zij me wat gerust kan stellen...
    Ik heb net als jou geen sympomen...zelfs mijn borsten doen niet pijn...Ja heeeeeeeeel af en toe jeuken ze maar that's it...
    Ik denk dat het erbij hoort ;)
    Verschrikkelijk dat het zo lang duurt voor je een echo krijgt man :S Die regel moeten ze nodig aanpassen :confused:

4. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik maak me ook niet vreselijk druk, al weet ik dat het maar zo kan dat we er met de echo achter komen dat het vruchtje niet meer leeft. Het is gewoon een soort gevoel wat me deze week bekroop...echt raar. Maar nogmaals denk dat ook dit er bij hoort en vroeg me af of er meer mensen zijn die dit gevoel ineens kregen.

Bedankt voor je antwoord!

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jah ben ook geen tobberig persoon van mezelf dus ging ervan uit dat alles wel goed zou gaan maar het is inderdaad wel iets waarmee je toch in je achterhoofd rekening houdt... tenminste, bij mij wel. Denk soort zelfbescherming ofzo...

6. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik denk dat het idd een soort van zelfbescherming is. onder het motto: als ik er nu al rekening mee houdt, komt de klap dan wat minder aan :D

7. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb ook totaal geen symptomen.Nou ja alleen heel erg moe en kan de hele dag slapen.Alleen bij mijn eerste zwangerschap was ik vreselijk misselijk maar bij mijn 2 meiden helemaal geen.
    Heb wel van die rare vage pijn in mijn buik.Ik ben vandaag bij de gyn geweest en die zei dat het gewoon bandenpijn is en dat die best heel erg kunnen zijn.Hij heeft met de echo gekeken en zag niets verontrustends.Jammer genoeg zie je nog niet zo heel veel met 5 weken,maar hij heeft mij wel wat gerust gesteld.

Jammer genoeg krijg je nooit geen garanties dat het goed zal gaan.Ook al wil je die zo graag hebben.

Ik hoop de de vk je inderdaad wat gerust kan stellen.

Groetjes,
    Monique

8. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb met 6 weken en 6 dagen een echo gehad omdat ik hiervoor een vroege miskraam gehad heb en het hartje klopte en alles was goed.
    en toch wil er soms de enge gedachte in me opkomen dat het niet meer leeft.
    ik denk dat heel veel vrouwen dat wel hebben.
    had ik in mijn eerste zw.schap ook.
    én heb toen ook heel vaak de nachtmerrie gehad dat mijn kindje stierf na de geboorte, heel erg akelig.
    je kunt jezelf behoorlijk gek maken moet ik zeggen, maar begrijp je dus wel.

mejon

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb in het begin ook totaal geen kwaaltjes gehad. Dit is mijn 1e zwangerschap, dus ik dacht ook nu wordt ik misselijk e.d. maar helemaal niks... gelukkig is tot nu toe alles goed met de baby :) maar als je misselijk ofzo bent dan voel je je meer zwanger ;) maar wees blij dat jij dit (nog) niet hebt. En tot de 1e echo en tot de 12e week blijft het spannend.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Heel erg herkenbaar.
    Ik vraag me ook continue af of alles nog goed is daar binnen.
    Maar dan zeg ik tegen mezelf, er is geen bloed verlies dus niks aan het handje.

11. music4life

music4life Niet meer actief

hey ik heb dit allemaal ook hoor
    het is heel normaal ik moet nog 10 dagen wachten tot de echo en dan weten we meer..ik twijfel ook of het nog leeft of het is gegroeit,,het is allemaal afwachten

12. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Heel herkenbaar inderdaad maar ben het wel eens met consider: geen bloed verlies betekend dat er niks aan de hand is! Als er iets mis is dan merk je het gauw genoeg denk ik...

13. dannyb

dannyb Lid

24 sep 2007
    46
    0
    0
    kapster
    eindhoven
    ik ben zwanger van een tweeling en ik heb niks gevoeld.
    nu achteraf denk ik van, oh ja dat was raar.
    maar toen ik 8 weken was dacht ik ook het is niet zo.
    dus lekker genieten.

xxx

Deel Deze Pagina