Gaat bij jullie de papfles ook zo snel leeg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maria80, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ons zoontje krijgt sinds een aantal weken een papfles. Hij vindt het super en de fles (180 water+6 scheppen poeder+2 eetlepels rijstebloem) is binnen 5 minuten leeg. De speen staat dan op standje 1.

Is dit normaal? Hij spuugt niet daarna. Maar bij een gewone melkfles wordt altijd gezegd dat ze er zo'n 15-20 minuten over moeten doen. Dat gaat dus echt niet lukken met de papfles.

Herkenbaar?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    niemand?

3. Storm

Storm Niet meer actief

Niet een antwoord waar je iets aan hebt, maar hier ging de papfles gewoon NIET leeg. Werd pertinent geweigerd.
    Maar ik geloof niet dat het erg is. De fles melk was hier ook altijd snel leeg.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik denk dat omdat je zoontje alweer een paar maandjes oud is het niet zo erg is. Hij heeft meer zuigkracht en waarschijnlijk vind ie het erg lekker :)

Ik zou zeggen: zolang die er goed op slaapt, geen last heeft van lucht/darmkrampen en hij er tevreden bij is, dan niet druk om maken.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik had dit ook altijd met mn papflessen. Hij gooide het zo naar binnen. Ik probeerde ook nog weleens een fopspeen en de fles met elkaar af te wisselen zodat het wat langer duurde maar dat pikte hij op een gegeven moment niet meer. Verder hield ik Tycho halverwege even rechtop voor een boer en om het te laten laten zakken. Je zou ook kunnen proberen of het minder hard gaat als je zelf in een speen een gaatje knipt (wel even uitkoken/stereliseren voordat je die speen gebruikt) Ik knipte altijd een te groot gat hahaha

Als je kindje er verder geen last van heeft maakt het niet heel veel uit denk ik. Ik geef Tycho geen papfles meer want hij heeft het niet nodig. xxx

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke fles en welke speen gebruik je?

ik gebruik het liefst de difrax M speen. de 1-2-3 op stand 1 gaat ook een stuk sneller dan de M. Maar soms pak ik die toch, als hij bijvoorbeeld al heel moe is, en ik zeker weet dat op normale snelheid hij halverwege in slaap gaat vallen.

Deel Deze Pagina