ervaringen provocatietest bij KMA

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Makkie, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Begin april moeten wij met ons ventje een halve dag/ochtend naar het ziekenhuis voor een provocatietest om te zien of hij echt een KMA heeft.

Ik weet wel een beetje hoe en wat, maar zijn er mama's die mij hier meer over kunnen vertellen?

Ik maak met best wel druk, straks reageerd hij weer zo erg op de melk en voelt ie zich daardoor weer niet lekker en fijn.... het moet, maar leuk is het niet.

Graag ervaringen gevraagd, bedankt!

Liefs Makkie

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    ik mocht thuis de test doen met km bevattende melkpoeder. meteen bij de eerste paar slokken begon ze weer te krampen en keihard te huilen heeft bij ons ongeveer een uurtje pof 4 geduurd voordat ze weer rustig en zichzelf was. wij moeten met 11 maanden weer testen om te kijken of ze t nog steeds heeft. je kindje moet er ff doorheen maar t is wel fijn als je weet of ie t heeft of niet

succes ermee

groetjes susanne

3. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

Jul 15, 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Ik ben toevallig afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest met kai voor een test.

We moesten zn eigenvoeding en fles mee brengen en daar werd de test dan mee gedaan.

Moest daar om 8 uur zijn en we mochten in de speelruimte van de kinder afdeling zitten.

Hij kreeg eerst 10 ml melk...(geen idee met of zonder koemelk) dan 20 min. wachten en dan 20 ml

weer 20 min wachten toen 30 ml....so on so on....40 ml 60 ml 90 ml met 20 min er tussen en na de laaste fles 20 min wachten en dan naar huis en thuis opschrijven hoe het ging....

nu volgende week weer en de week daarop de afspraak met de kinderarts...

ik vond t super relaxed gaan terwijl ik er zo tegen op zag.

alleen thuis aangekomen heeft ie er wel last van gehad....dus even kijken hoe t volgende week gaat.

Share This Page