In de rij bij de kassa?!

Discussion in 'De lounge' started by beertje22, Mar 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo, Iedereen moet boodschappen doen...
    Maar hebben jullie dat ook altijd/vaak? Als je bij de kassa komt en er staan mensen achter je dat je je eigen dan opgejaagd voel? Ik namelijk wel.. Dan wil ik alles snel snel snel doen.. Ook al zeg ik altijd tegen mezelf: rustig aan! Maar nee, dat helpt niet. Of ben ik de enige die er last van heb? Ik ben benieuwd!

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik maak me daar totaal niet druk om en doe het op mijn eigen tempo.
    Als ze gaan drammen neem ik juist wat extra tijd;)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Geen last van :)

4. tricie83

tricie83 Bekend lid

Jan 20, 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Daarom ga ik naar de winkels met zelf scan , wat een uitkomst. en ook veel sneller klaar omdat je alles meteen in je tas doet en je het niet 3 keer in je handen hebt voordat het de auto ingaat.

5. rums

rums Niet meer actief

Heel herkenbaar!!! Dat is een van de redenen dat ik er een enorme hekel aan heb/had.
    Gelukkig is de jumbo over gegaan op zelfscanners en ga ik rustig boodschappen doen :D

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee hoor ik doe alles op eigen gemak.

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Zelfs scan bij de appie. Heb zo'n hekel aan in de rij staan en alles opnieuw in en uit de wagen doen.

Maar voel me niet opgejaagd Door mensen achter mij in de rij.

8. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Zelfscan is niks voor mij. Ben bang dat ik iets vergeet te scannen en dat ik dan als ''dief'' word aangezien.

9. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik heb geen last van de mensen die achter me staan, maar wel van de cassiere, die al de boodschappen op een hoop duwt, zodat ze er bijna van af vallen.
    Dat is voornamelijk bij de Lidl zou. Bij de AH en de Jumbo hebben ze gelukkig 'langere' kassa's.

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Als ik echt veel boodschappen heb doe ik alles eerst weer in de boodschappenwagen zodat ik het daarna op mijn gemak in tassen kan doen. Helemaal bij bv de Lidl, daar wachten ze echt tot je klaar bent met opruimen en dan voel ik me inderdaad onwijs opgehaast

11. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Jumbo heeft gelukkig idd langere kassa's. Maar de Lidl vind ik het ergste! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik altijd zo begin te zweten pff..

12. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Opgejaagd niet, maar ik doe wel altijd snel de boodschappen in de kar of tas als ze gescand zijn. Omdat ik een schurft hekel heb aan mensen die het op hun dooie gemak doen.
    Die kijken hoe de cassiere de spullen scant, kijken hoe de boodschappen de band afglijd en vervolgens tegen de rand stoot. Dan gaan ze betalen en dan nog op hun dooie akker de spullen in pakken, terwijl mijn boodschappen aan de beurt zijn en we met zn tweeën staan in de pakken en bijna staan te duwen om bij de boodschappen te kunnen.

Omdat ik zelf een hekel heb aan dit soort boodschappende mensen, doe ik het zelf niet. Voordat ik moet betalen heb ik alles (op 1-2 dingen na) ingepakt, zodat mijn mede boodschapper ALLE ruimte heeft :D

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee, ik doe alles op m'n dooie gemakje :)

Ik wil wel altijd zo vriendelijk mogelijk zijn naar de caissière toe. Maar ze zijn zelf altijd zo chagrijnig.

Verder doe ik wel altijd netjes het balkje achter mijn boodschappen. Blijkbaar ben ik de enige wiens moeder haar dat geleerd heeft, want bijna niemand doet dat.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Dit dus..heb daar echt een hekel aan. En helemaal nadat ze afgerekend hebben de kar in het kassapad laten staan met inladen..zodat je dan niet eens bij je eigen boodschappen kan.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja best wel. Vooral bij de Lidl/Aldi ben ik heel snel, maar dat is vooral omdat het voor de caissière vervelend is dat er geen kassaband is waar je de spulletjes rustig in kunt pakken.

Andere winkels, AH enzo, probeer ik zo snel mogelijk in te pakken om andere mensen niet in de weg te staan.

16. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dat is idd ook altijd irritant dat mensen op hun gemak staan in te laden terwijl jij aan de beurt ben.. GRRR.

17. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Jaa! Waar woon je? Dan doen we samen boodschappen. Jij eerst :D

18. tuc

tuc Niet meer actief

Haha west brabant

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik pleur alles op de band en begin tijdens het scannen alweer in te laden zodat als ik moet betalen alles al in mn kar zit en ik zo weg kan rijden.

20. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    I love zelfscan! Wil niets anders!

Share This Page