Misschien vinden jullie het een rare vraag maar ik vroeg me af hoe eerlijk we moeten zijn bij zo'n gesprek. Er zijn namelijk maanden waarop we niet vaak genoeg (wat is vaak genoeg?) of niet helemaal op de perfecte dagen geklust hebben. Dit omdat we er niet teveel mee bezig wilden zijn en gewoon klusden als we er zin in hadden. Nu is het wel eens gebeurd dat we in één cyclus maar 3X geklust hadden! We weten dat de kans op een bevruchting dan niet zo heel erg groot is maar toch was het maar 3X.... Gaan we dit ook eerlijk zeggen met het risico dat ze je weer wegsturen met het verhaal om dan nog maar een paar maanden 'gericht' te klussen? Zijn wij de enige die soms maar zo weinig klussen ivm vermoeidheid, ff geen zin hebben of elkaar weinig zien door het werk?
Nee, je bent niet de enige! Ik heb echt niets te klagen over het libido van hubbie , maar ideaal gesproken wil je het EN de dag van de eisprong doen EN de dag daarvoor EN de dag daarvoor. En dat lukt ons dus ook niet elke maand..... Allebei erg drukke baan, vaak pas laat thuis.... Maar ja, we blijven het proberen Ik heb er overigens geen moeite mee om dit soort details weg te laten voor de gyn. Stel dat er wel iets aan de hand is, dan wil je het toch het liefst in een zo vroeg mogelijk stadium weten?! Ik moet morgen, en ik ga hem echt niet vertellen dat er een paar maanden bij zijn geweest dat het niet echt op de juiste momenten gezellig was
ik heb tegen de gyn gezegd dat we super ons best om zoveel mogelijk te klussen maar in een maand draai ik minsten 10 nachtdiensten en minstens 5 avonddiensten dus van klussen komt er ook niet altijd zoveel van terecht , soms om de dag en dan soms een week niet , de gyn zei ook het moet wel leuk blijven en het moet niet moeten worden .... als je maar je dagen van de eisprong in de gaten houdt .... L.sybje
Een leugentje om bestwil kan echt geen kwaad. Toen ze aan ons vroegen wanneer we begonnen waren met klussen hebben we er ook een maandje bijgelapt. Ik moest er niet aan denken dat ze gewoon zouden zeggen "ok dan, ga maar weer naar huis en kom binnen x aantal maanden nog maar eens terug". No way, dan liever een klein leugentje. Toen de gyn. aan mij vroeg: "regelmatige betrekkingen?" heb ik ook ja geantwoord. Nu ja, wat is regelmatig....
hahaha, wat een uitspraak...: regelmatige betrekkingen? Sorry hoor, vind het wel grappig klinken. Nou maar, 't moet absoluut leuk blijven en dat mag je ook tegen de gyn zeggen denk ik. Ik ben het helemaal eens met de uitspraak '' 't moet geen moeten worden.''
Bij mij vroeg ze er neit eens echt om, ze vroeg alleen of we " regelmatig" kluste... Tja " regelmatig" is een groot begrip toch? Ik vind het een moeilijke vraag. Aan de ene kant wil je echt de hulp zou ik zeggen fantaseer er op los, dan wordt je wel serieus genomen, aan de andere kant denk ik dat je beter eerlijk omdat ze dan ziet dat er niet echt een druk achter zit.. Moeilijk.. Ik hoop dat je er uit komt met advisen van andere.
Zeg gewoon zoals het is! Zij denken echt niet dat je al die maanden (neem aan dat je pas na een jaar aan de bel gaat trekken) op elk juist moment hebt geklust! Je gaat nier voor de lol hulp zoeken lijkt me (tis in elk geval geen aanrader als je het zelf af zou kunnen , dus ga er maar vanuit dat ze je serieus neemt. Succes