Bekken ?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door melloncollie, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vannacht begon er al een wat zeurderig gevoel bij de gewrichten in mijn bovenbenen. Waar het zeg maar grenst aan je romp. Ik dacht nou, zal wel te lang in 1 houding gelegen hebben. Alsof je doorligt zeg maar.

Maar nu zit ik hier en wordt het steeds zeurderiger. Eigenlijk nadat ik vanmiddag een uurtje ben weggeweest voor een boodschap. Heb nog het grootste deel gewoon in de auto gezeten. Maar gister stukjes gelopen door de stad en ook nog even gestaan; zeg een half uur.

't Straalt uit naar mijn bovenbenen en als ik loop naar m'n billen. En gewoon daar net onder m'n heupen.

Bekkenpijn ? Leek mij op zich ook wel een keer logisch bij 36 weken zwangerschap.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Klink wel als bekken pijn jah.

wel zoveel mogenlijk gewoon blijven bewegen n als je er erg veel last van heb kan je altijd even een keer naar een bekken fysio gaan.

3. melloncollie

nou zeg, mag ik dat ook nog meemaken in mijn 1e zwangerschap :)

vandaag wordt een chilldagje !

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Hier net nog op de valreep bi en morgen naar de fysio en ik dacht nog wel dat me dat bespaard zou blijven haha! Heel irritant als je in eens niet meer zo veel kan bah maar goed gelukkig is het wel mooi weer :)

Sterkte!

Kus

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Vooral luisteren naar je lijf. Ik loop al sinds 22 weken met bekken klachten, en echt niet door gaan lopen als het pijn gaat doen. Pijn is een duidelijk teken dat je het rustiger aan moet doen. Mijn fysio hamerde er echt op. En nu ben ik een beetje eigenwijs, maar ik kreeg het net zo hard weer terug, als ik een dag te veel had gedaan, kan ik dat bezuren met een nacht slecht slapen ( ik weet me geen houding in bed te geven) en die dag erna veel pijn en een verpilchte rust dag.
    Inmiddels kun je mijn leeftijd andersom schrijven, 82 ipv 28. Ik voel me echt een bejaarde zo nu en dan helemaal nu de baby is ingedaald.
    Mijn collega noemde zwanger zijn al gekscherend, een spoed cursus 'bejaarde zijn'

Gr Pip

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant

Heel herkenbaar, jij beschrijft het precies zoals ik me voel. Scheelt weer een hoop typewerk ;)

Heel veel sterkte Melloncollie.

7. melloncollie

Goed omschreven ja. Ik moet zeggen dat die pijn een beetje weg is, maar als ik 's avonds op bed lig dan heb ik wel last. Alsof ik doorlig. Dat is ook niet fijn, heel zeurderig.

8. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Is helaas ook niet zo heel veel aan te doen, zoals hier boven al beschreven is, heel goed naar je eigen lichaam luisteren. En als het echt niet houdbaar meer is toch even naar de fysio gaan.

Deel Deze Pagina