Op 6 februari heb ik een cryo terugplaatsing gehad (vandaag dus 11 dagen ná de tp). De cryo was 4 dagen oud (12 cellig). Ik heb deze tp gehad in een kunstmatige cyclus, met Progynova en Utrogestan. Ook spuit ik Fraxiparine vanwege de miskramen. Vanmorgen deed ik een test, in eerste instantie zag ik niets, toen ik later keek zag ik een lichte streep maar rekende al nergens meer op. Ik had vandaag ook een bloedtest. Net de uitslag gekregen van de bloedtest en mijn hcg is 8. Toch moet ik de Progynova, Utrogestan en Fraxiparine doorgebruiken en donderdag opnieuw bloed laten prikken. Het zhuis was er niet al te enthousiast over omdat het een lage waarde is. Maar anderzijds moet ik wel doorgaan met het gebruik van medicatie. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Wat mag ik hier nog van verwachten? Iemand enig idee?
Heb twee keer laag hcg gehad op dag van bloedonderzoek (22 en 24,14 dg na tp), helaas in beide gevallen mk geworden. Maar heb toendertijd natuurlijk heel google afgespeurd naar positieve uitkomsten en die zijn er wel. Maar realistisch gezien is 8 natuurlijk erg laag. Toch veel geluk gewenst.
Ik heb het gehad van de verse tp van mijn ivf en dat werd gezien als niet zwanger. Ik kreeg 15 dpo bruinverlies en menstruatie. 12 cellig op dag 4 is wel achterstand, het hoort 16 cellig te zijn. Misschien dat je daarom moet door gebruiken voor een mogelijk late innesteling? Bij mij ging het om een 5 dgn oude blastocyst.
Thanks meiden voor jullie reactie. Ik hou maar rekening met een negatieve uitkomst donderdag. Het rare was dat ik best wat kwaaltjes had die ik herken van de vorige keren dat het raak was... Waarschijnlijk was het kort maar krachtig dan
Ik had een HCG van 17 (icsi 2) dat is een vmk geworden. Op 16dpo menstruatie gekregen, maar heb destijds ook positieve verhalen gelezen. Hang in there! 😘
Blondje, toen je opnieuw moest prikken, was het toen ook echt minder? Ik heb namelijk gisteren getest en die gaf later pas een heel vaag streepje. Nu gaf de test vrijwel direct al een streepje die je gewoon zo ziet. Geen knaller maar hij loopt dus op. Snap er weinig van. Morgen weer een bloedtest.
Hey. Wat houd je het toch spannend Heb je ook een foto van beide testen? Misschien heb je die wel ergens gepost, maar heb ik het gemist. Ik hoop zo dat het morgen mooi gestegen is! Zet 'm op
Hi Jordan, wat een onzekerheid . Wel een goed teken dat je test iets oploopt! Ik duim heel hard voor je. Mijn hcg was 12 dagen na tp van een blastocyst maar 31. Een week later 106...daarna ging mijn hcg pas hard stijgen. En nu toch 9 weken zwanger en een kloppend hartje. Ook de lengte van de kleine was zoals het hoorde te zijn bij mijn termijn. Het kan dus ook gewoon goed gaan!
Ik zie echt duidelijk verschil met gister meis. Ik ga mega hard voor je duimen dat dit een plakbeeb is! Heeeeel veel liefs en een dikke knuffel!
Jordan, ik had precies zo'n test 13 dagen na de tp van een driedaags embryo (zie m'n fotoalbum). Bij mij duurde het ook langer voordat ik het streepje zag. En dag later begon ik hevig te bloeden, twee dagen lang. Ik ga ervan uit dat het een vroege mk is. Mijn ziekenhuis doet niet aan bloedtesten. Ik duim voor je!
Fijn dat je testen nog steeds oplopen! Ik blijf je topic volgen, ben heel benieuwd . Ik zie net pas hoeveel mk je al gehad hebt, dat werkt natuurlijk ook niet mee met je gemoedsrust . Succes en sterkte met wachten! xx
Net gebeld met een arts in het ziekenhuis. Zij gaf aan dat een hcg van 8 op 11 dagen ná een cryo terugplaatsing echt te weinig was (dat had eigenlijk rond de 50 moeten zijn zegt zij). Zij gaat uit van weer een vroege miskraam of heel misschien een bbm zwangerschap (dan hoop ik vooral op het eerste). De kans dat dit goed komt is volgens haar enorm klein. De stijging in het hcg, wat de test duidelijk laat zien, kan volgens haar komen doordat mijn lichaam nog in de zwanger modus staat. Klinkt dus niet bepaalt positief Morgen dus mijn eigen test en de bloedtest afwachten maar.
Het is ook gewoon een hele lage waarde...helaas. Je kunt niks anders doen dan afwachten en hard duimen voor een hogere hcg waarde morgen. Killing is dit...
Vervelend he die onzekerheid. Maar je kunt inderdaad het beste rekening houden met een vmk. Zelf dus ook twee keer gehad en daarna nog weken lang (hele lage) stijging van hcg in mn bloed gehad, wat ze inderdaad nauw blijven controleren (ook dmv echo's) ivm mogelijke bbm. Was gelukkig niet het geval. Iig veel sterkte