Lynn doet al vanaf dat ze 6 weken oud is de nachten doorslapen. Ze krijgt om 23.00 uur haar laatste fles, deze drinkt ze al slapende en gaat dan daarna weer lekker door slapen. Voorheen was het zo dat ze tussen 06.30 en 07.30 uur wakker werd. Nu sinds een week is het standaard 04.30 uur. Het is niet zo dat ze wakker wordt omdat ze honger heeft want ze wil geen fles, die wil ze pas rond 06.30 uur. Wie herkent dit? Ze is dan ook klaarwakker en wil niet meer slapen. Wij zijn dit helemaal niet gewend van Lynn.
ja heb ik hier ook gehad ! Vanacht ging het goed, ik laat haar in dr bed liggen en geef de speen. Werkt nu gelukkig wel. Eerst ging ze wel huilen, maar gaat nu al stukken beter. Ze mocht niet wennen aan het uit bed gehaald worden in de nacht, anders wilt ze dat iedere nacht. Het is even doorzetten ! Suc 6
Wij halen Lynn er ook nooit uit, dus dat is z niet gewend. Lynn slaapt 's nachts op haar buik zonder speentje. Overdag slaapt ze op haar rug met een speentje. Als Lynn dan zo vroeg wakker wordt dan draai ik haar op haar rug en geef haar speentje. Moet dan 2 a 3x terug om het speentje te geven maar dan valt ze toch nog wel even in slaap.