Wat betekent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evia, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Mijn cyclus is redelijk gelijk, komende zaterdag of zondag hoor ik ongesteld te worden (als ik niet zwanger ben), we zijn bezig met ronde 1..

Gisteravond heb ik een klein beetje licht roze verlies gehad en ook vanmiddag weer een beetje, iets meer dan gister. Nu niets meer. Terwijl normaal als ik ongesteld ben dan ga ik vrij vlot al vloeien en krijg ik veel pijn. Nu geen vloeien, geen pijn..

Ik wilde niet op internet gaan zoeken, omdat ik bang ben voor alle opties die ik tegen kan komen. Maar nu heb ik toch zoveel twijfels dat ik het net zo goed hier kan delen.

Hebben jullie een idee wat dit kan betekenen?

2. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Verder helemaal geen kwaaltjes, rare dingen of het gevoel dat ik zwanger ben trouwens...

3. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Ik zou een testje doen! Klinkt bekend 😊en ben nu 10 weken zwanger

4. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Thnx voor je reactie en gefeliciteerd!

Ik heb woensdag getest, veels te vroeg natuurlijk en met lange turen en wellicht mn fantasie zag ik in de verte een deel van een streepje. Maar ik heb al zo weinig hoop met dat ik er niet aan durf te denken dat het een zwangerschap zou kunnen betekenen.. Ik ga zondag testen als er dan nog geen menstruatie heeft door gezet.

5. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim mee :):)

6. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik duim met je mee!! sterkte met t wachten tot je test

7. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    #7 Evia, 30 apr 2015
    Laatst bewerkt: 30 apr 2015
    Dankjullie!

Wil niet weten wat het verlies van gister en vandaag betekent als ik gewoon ongesteld ga worden het weekend.. Daar moet ik maar niet over nadenken dan. Poe hee wat kan een mens zichzelf gek maken... Daarbij ben ik ongeduldiger dan ik dacht ;)!

8. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Spannend meid, succes met wachten!

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Spannend! Hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je een mooie test in handen zondag!

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat heb ik ook elke ronde in de 2 weken na de eisprong dan vreet je jezelf helemaal op van de zenuwen en onzekerheid sterkte met de laatste dagen in spanning!

11. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Eerste gedachte is een innestelingsbloeding.

Zou me niet meteen zorgen maken hoor.
    Zomaar een keer roze verlies is echt niets zorgwekkends.

Ik duim dat je snel een positieve test in handen hebt!

Trouwens, dan begint het grote ongeduld pas echt! ;)

12. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Gefeliciteerd Honnepon! Vijf weken zwanger, wat mooi! Ja dat zal nog veel meer geduld vragen de hele zwangerschap en elke fase ervan. Hoe lang ben je van plan het nieuws voor jezelf te houden? Mocht ik zwanger zijn/worden dan zou ik het fijn vinden om zeker de eerste tien weken het nieuws alleen onder mijn man en mij te houden, maar wat lijkt me dat ook lastig zeg!

13. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Vandaag getest.. Een heeeeeel licht streepje zie ik, maar ik zie 'm wel. Alsnog gek van onzekerheid dus ;)..
    Poe hee!

14. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Heel voorzichtig gefeliciteerd dan! Gewoon over een paar dagen nog een keer testen, dan zal het streepje wat beter zichtbaar zijn. Geniet ervan!

15. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd.
    Post anders een foto dan turen we met je mee!

16. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
  17. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    En weer vandaag wat raar slijmverlies gehad, niet lichtroze, maar bruin dit keer. Hetzelfde als wat ik vaak verlies de dag voordat mijn menstruatie begint... Dus de twijfel slaat weer toe. Ik durf niet te testen want de kans is groot dat het streepje gelijk zal zijn als mijn test van gister, of zelfs geen streepje.. Ik ga afleiding zoeken en hopen dat mijn dag voorbij vliegt zodat het heel snel morgen ochtend is en ik wel een test ga doen. Ook daar ga ik trouwens niet vanuit dat ik na morgen wel duidelijkheid heb, ik wil het zo graag, maar je weet gewoon niet wanneer je die duidelijkheid nu echt gaat krijgen :(

Deel Deze Pagina