Toen ik zwanger was van mijn kinderen had ik een temperatuur van 37,2. Nu heb ik een temperatuur van 36,7/36,8. Met 36,6 wordt ik altijd ongesteld. Maar ik heb nu een paar dagen niet getemperatuurd en dat laat ik ook zo. Maar ben er wel ongerust door.
Minder/geen symptomen zegt zo weinig. Daarnaast zegt een dalende temp ook niet altijd wat. Ik snap dat je zekerheid wilt hebben, maar die ga je voorlopig nog niet krijgen (helaas). Succes met afwachten en hopelijk heb je volgende week een mooie echo.
Elk zwangerschap is anders; ook vwb temperatuurmethode. Nav je topic heb ik even mijn oude temp.kaarten bekeken en had bij elk zwangerschap (ook met mk helaas) andere temp. Mijn laatste zwangerschap had ik bijna elke dag een temp van 37.3, met een daling in 7e week 36.9. Dagen hierna schommelde het tussen 36.9 en 37.5 (sliep toen erg slecht) en in week 9 was ik gestopt met tempen. Eindstand - zie banner! Nu je niet verder ben gegaan met tempen zou ik me geen zorgen maken. Temperaturen kunnen verschillen als je bijv.; avond ervoor ietjes later naar bed bent gegaan! Ook als je zwanger bent.
@anneliesje, Dank je wel! @jla80, ik weet dat het anders kan zijn en ik hoop maar dat dat ook de reden is van de temperatuurdaling. Ik stop ermee en wacht gewoon de echo af als et voor die tijd niks raars gebeurd. Bedankt voor je info!
Lief dat je er naar vraagt Jla80😃 Het gaat goed vooralsnog. Ik heb gister een echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!! Een enorme opluchting was dat! En ik ben zelfs een week vooruit gezet. Dus heel erg giedereen nieuws. Nu weer afwachten en kijken hoe het bij de volgende echo is.