Helaas heb je ervaring genoeg, ik vrees ervoor dat dat genoeg zegt . Al hoop ik heel erg dat je gevoel het mis heeft en het onzekerheid is. Ik duim nog even verder!!
Ik duim voor je, testen zijn mooi maar lopen idd niet echt op. En bloedverlies is 50/50'quamkansen. Heel beel sterkte met deze onzekerheid
O meis, wat een onzekerheid! Ik zou er zelf ook niet gerust op zijn, maar heb hier op zp ook genoeg wel positieve verhalen gelezen. Bij mij betekende een niet goed oplopende test een miskraam. Ik ga voor je duimen! Ik hoop echt dat je nu eindelijk een keer geluk mag hebben na alle ellende.
Ik wilde ook zeggen vraag om utro, maar dat gebruik je al. Hier was dat wel de truc voor onze zoon, maar het is maar een paardenmiddel natuurlijk. Ik weet hoe je je voelt en duim heel hard voor je mee!
Mijn testen zagen er een week overtijd zo uit. Ik heb toen nog een digitale cb gedaan, toen ik ruim 1,5 week overtijd was. Die gaf toen nog maar 2-3 weken aan, terwijl dat dus niet klopte. Heb toen besloten geen testen meer te doen, want ik werd er verschrikkelijk onzeker van. En zie mn banner.. ons kleine kereltje doet het hartstikke goed Hoop voor jou ook op goed nieuws vandaag. Veel Succes!
Eerlijk gezegd vind ik de test er goed uit zien. Bij mijn oudste ook "oud bloed" gehad en ging dus goed. Heb ook ooit een mk gehad waarmee het zo begon dus ik ken twee kanten maar geef de hoop zeker nog niet op hoor!
Ownee wat schrikken meis. Al heb ik ook bruinverlies gehad en nu toch echt een gezond kindje. Ik duim voor je!