Goedemorgen Ik heb tot nu toe (8dpo) een heel ander kaartje dan vorige maand toen ik zwanger was, helaas is dat geëindigd in een mk. Toen had ik drie dagen 37.0 met een dipje van 0.2 op 8dpo. Nu is t andersom. Op 4,5,6 dpo 36.7. Op 7 dpo 36.9 en vandaag 37.1. Hopelijk werkt een van beide links. En vergis ik me of heeft mijn kaartje een driefasig patroon (niet dat dat garanties geeft uiteraard) Bedankt voor t kijken. http://www.fertilityfriend.com/m/chartgraph_module.php?d=2014-01-20 Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Het is een mooi kaartje, je temperatuur stijgt goed. Maar klamp je er niet te veel aan vast, of het wel of niet een driefasig patroon heeft. Dit zou je alleen maar onnodig positieve hoop kunnen geven. De temperatuur kan zo weer dalen. Ik snap wel dat je zoekt naar positieve aspecten in je kaartje tijdens die (laáánge) wachtperiode, dat deed ik ook. Maar het geeft geen garantie. Je moet het maar per dag bekijken, zo lang de temp hoog blijft is het goed, dus tot nu toe ben ik positief!
Zolang je temp hoog is heb ik vertrouwen. Hij kan echter zo een stuk zakken. Mijn kaartje van afgelopen maand zag er ook mooi uit. Ook had ik een langere LF. Helaas dpo 13 of 14 zakte hij als een baksteen. Nu ben ik ongesteld. Zeker geen garanties 459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Thanks meiden Ja in m'n hoofd weet ik t ook allemaal, afwachten, niet teveel op signalen letten. Maar sinds mijn mk vorige maand kan ik me maar moeilijk op iets anders concentreren. Lief dat jullie even wilden kijken