Ik weet dat het verstandig is om niet elke dag te testen. Vandaag zou ik 4 weken zwanger zijn en zojuist nogmaals getest. wat zeggen jullie? Loopt het wel goed op? Ps. Hierna wil ik miet meer testen Hihi
Volgens mij loopt ie wel goed op, misschien dat je urine van de ene dag iets minder geconcentreerd is geweest. Spannend! Gefeliciteerd!
Ze lopen prima op!!! Als je kijkt naar de test van 16 nov en daarna naar de test van 18 nov zie je een hele duidelijke verdubbeling
Ze lopen heel goed op, gefeliciteerd! Lekker stoppen met testen en een eerste afspraak maken met de verloskundige
Ziet er mooi uit! Mijn eerste 2 testen zien er precies zo uit, ik hoop dat de komende 2 dagen mijn testen ze net zo mooi op gaan lopen zoals op je foto 😊
Mooi hoor! Gefeliciteerd! Toevallig ben ik ook vandaag 4 weken zwanger en ook 12 december eerste echo
Een klein beetje dus ook? Ben O bang dat het niet goed gaat. Heel erg onzeker. Moet het los laten en er wat meer van genieten denk ik!
Kijk zo zagen mijn testen eruit, die zijn ook zeker niet verdubbeld. De test van 5 november is nod of 1 dag na nod. Zonder datum is van 7 november dus 2 na nod. Jou testen zien er goed uit hoor! Bekijk bijlage 518309