Wellicht kennen sommigen mijn verhaal al... maar eerst 2 mk en 3 jaar over een gezonde zwangerschap gedaan.... 18 maanden niet zwanger, traject, hoge dosis hormonen etc. Na de bevalling proberen zelf voor tweede. Eerste maand zwanger.... Mk na 6 weken. Te laat met utro begonnen... Nog maar keer proberen tot afspraak ziekenhuis... Met utro en granaatappelsap na ovulatie. Ik voelde weer van alles (wel anders dan vorige maand, elke zw is bij mij anders maar komen wel dingen van elke andere zwangerschap in terug) Ik ben nu 8 of 9 dpo. Kunt het zien als middag urine want heb 15u gewerkt deze nacht en gedronken en geplast. Streepje werd minimaal zichtbaar na een3 minuten. Na 8 beter en na 20 was hij zo dobker als foto. Maar wel zichtbaar door mij en man na 3 min. Hij is paars en bewijs dat ik mijn lijf door en door ken... 8 of 9 dpo nog nooit zo vroeg getest. Alles in mij zei dat t weer ging lukken... wat een wonder is bij ons. We zijn ineens vruchtbaar. Nu nog vasthouden... Duimen jullie mee aub... elk kaarsje geloven wij in en willen nu ook wel eens geluk hebben Xxx
Ik neem aan dat je zeker bent van je ei dmv tempen/echo's? Ik duim dat ze oplopen en je over 8 mnd een kleintje in je armen houdt.
Ik zie zeker een streepje! Weet je idd zeker dat dit niet van de vorige zwangerschap kan zijn? Eb je tussendoor nog negatief getest? Zo ja dan ziet dit er heel goed uit 😀
Nee en ja ja enzo... Het is echt een nieuwe zwangerschap. En ja zeker van ei. Denk zelf 9 dpo maar kan ook 8 zijn. Op 4-5 en 7 dpo echt steekjes gehad en krampen. Ook steken in anus en dacht toen ecgt: zo heftig nog nooit de innesteling gevoeld.. Kon t niet geloven ook al merkte ik het aan andere dingen (na 4x zwanger in 2 jaar voel je nr 5 dus ook duidelijk aan.. ) hopelijk nu met utro en granaatappelsap een plakker. ik ga zoooooo duimen en positief denken 😍
Goede vroege morgen. ik heb net weer getest en na 3 min ontstaat er een mini streepje. Deze foto js na 4 min gemaakt. Ik had gedacht dat deze al wel dobkerder moest zijn op 9-10 dpo. Maar hij kleurt natuurlijk zeker nog 20 door...
Wel oploop... over 2d weer testen... Spannend die eerste minuten zeg als die streepjes langzaam kleuren. Het ziet er wel beter uit naar mijn gevoel. Vorige maand zwanger geweest maar de streepjes kleurden altijd pas na 5 min. (Werden wel donkerder dan dit hoe gek ook) maar deze kleuren sneller en heb dit keer écht de innesteling gevoeld en daar gaat t bij ons nou juist elke keer mis... Oh mensen spannend...