Deze test van cb heeft juist wel meer hcg nodig hoor...de kruidvat is veel gevoeliger. Maar moet wel zeggen dat je in principe duidelijke streepjes hebt staan op je kruidvat testen. Maar ik hoor vaker hier op dit forum dat de cb niet zwanger aangeeft terwijl ze gewoon wel zwanger zijn, niet de hoop opgeven...doe anders nog een kruidvat testje?
ja toch? Ik heb ook eerst een niet zwanger gehad maar was gewoon te vroeg met die test!! Vraag me af hoe het is met haar?
Ik heb het nog niet eerder gehoord dat iemand (aantal dagen overtijd) een knal KV test had en 3 dagen daarna (met ochtendurine) een negatieve CB digitaal met indicator! Die zonder indicator heeft idd wel meer hcg nodig, maar helaas heeft ze die niet gedaan.
ja dat is ook vreemd want ze heeft duidelijke streepjes, maar ik heb ook pas na 9 dagen overtijd positief getest en dus ook later met die cb zwanger getest..
Lieve meiden, wat zijn jullie toch een schatten dat jullie zo meeleven! Ik kon niet eerder reageren omdat ik voor m'n werk op pad was. Ik ben net thuis gekomen en heb nog een kv 2v5 testje gedaan die ik had liggen. Helaas is het 2de lijntje vele malen lichter dan vorige week dus ik denk echt dat het einde verhaal is De huisarts had er ook geen positief gevoel bij maar raadde me wel aan om de echo van 8 maart af te wachten om een conclusie te trekken. Ik heb ook nog even het ziekenhuis gebeld waar ik de afspraak voor de echo had staan, en die zeggen dan weer dat het wel voorkomt dat een testje geen correcte uitslag weergeeft. Zeker omdat ik verder geen klachten heb (bloedverlies, krampen). A.s. vrijdagmiddag kan ik gelukkig even langskomen bij ze, dan maken ze een echo. Maar ik geloof er niet meer in. Een jaar geleden heb ik ook een miskraam gehad rond de 5 weken en daar heb ik toen ook niks van gemerkt lichamelijk. Dat is uiteindelijk een curretage geworden in de 10de week. Zucht... ben verdrietig...
he ladies, vanochtend begonnen met bloeden... Definitief voorbij dus... Ben ergens in ieder geval wel opgelucht dat het nu vanzelf komt en ik dus niet weer naar het ziekenhuis hoef voor een curretage. Ben wel benieuwd wat er allemaal 'uit gaat komen' en hoe heftig dat wordt. Is het nou handig om morgen nog wel voor de echo te gaan?
jammer meid...veel sterkte en wat het waard is idd wel weer fijn dat het vanzelf gaat de mk....dikke knuff!!!
Heel veel sterkte meid! Bah, wat naar! Het is nog wel handig om naar die echo afspraak te gaan. Dan kunnen ze kijken of je baarmoeder goed schoon is. Dikke knuffel!
Hi dames, Even een update van mijn kant. Donderdag ben ik behoorlijk beginnen te vloeien met lichte pijn in buik en onderrug. Gisteren (vrijdag) nog wel naar de gyneacoloog geweest en ze heeft toch nog even een echo gemaakt. Daarop was het vruchtzakje nog te zien, dus het is helaas nog niet weg. Na het bezoek aan het ziekenhuis ben ik een stuk minder gaan vloeien en heb ook geen pijn meer. Ik ga er dus vanuit dat het vruchtzakje nog niet weg is. Ik hoop zo dat het vanzelf afkomt en dat ik niet weer voor een curretage moet straks... Wie heeft er ook een miskraam met 5,5 week meegemaakt? Had je dan ook de ene dag veel bloedverlies en de andere dag weer minder maar dat het toch nog vanzelf afkwam? Wij moeten trouwens deze week bloed laten prikken, dan gaan ze een chromosomen onderzoek doen. De gyneacoloog verwacht niet dat er iets uitkomt, maar ik vind het wel fijn om in ieder geval uit te sluiten dat het daar aan ligt. Voor de rest is haar tip dat we gewoon verder moeten gaan met 'oefenen' en dat het echt een keer goed zal gaan. lieve groetjes x
ik zal trouwens een onderwerp openen in het topic "Miskraam", nu ik hier niet meer thuis hoor Jullie heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en ik hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap mogen hebben!!
Hoi Vlijtigliesje, Hè wat een nare toestand toch weer! Ik hoop dat het allemaal goed doorzet om opnieuw een curretage te voorkomen en wens jou en je partner heel veel sterkte. Heb zelf ook ervaringen met miskramen dus weet hoe je je voelt. Houdt moed en veel liefs,
Veel sterkte meid!!! Ik vind het echt heel erg om dit nieuws te horen! Wij hebben ook een MA gehad. Een 1,5 week heb ik gevloeid. Daarna is het er pas uitgekomen. Ik heb er toen voor gekozen om het zelf te laten komen, maar mocht het nog een keer voorkomen zal ik het weg laten halen! Ik ga aan je denken meid!