Wat vervelend dat je zo onzeker bent geworden door het andere topic. Vaak nergens voor nodig! Ik zie in ieder geval een hele mooie oploop! En of je nu 11 dpo bent of 14 dat hoor je vanzelf. Ik snap je gevoel verder wel hoor, maar je hebt er geen invloed op en je maakt jezelf alleen maar gek. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
De dikte van de streep zegt niets op NOD. De oploop telt! En ik zie een mooie oploop hoor! Bij mn zoontje ook zo'n test gehad als.van jou en die is nu 2! Gefeliciteerd!
Volgens mij ziet dat er prima uit. Ik zou zeggen stop met testen als dit je onzeker maak en ga ervan genieten. Meestal gaat een zwangerschap gewoon goed. Je treft hier nu eenmaal vaak de negatieve verhalen. Je bent zwanger! Gefeliciteerd!
Ziet er super uit meis. Laat je niet gek maken. Vind sowieso dat show-topic een beetje overbodig. Daar showt juist iedereen zn testen waar ze heel trots op zijn (want: bijna of helemaal knal op NOD). Helemaal terecht dat je daar blij mee bent en trots op maar daar maak je andere mensen juist super onzeker mee. Een knaltest op NOD is echt niet de norm. Ik had bij beide zwangerschappen pas met 4+5 ofzo een knaltest.
Inderdaad het maakt wel onzeker zo'n topic. Ik heb vanmiddag mijn laatste test gedaan en ga nu genieten ♡ Bedankt meiden
Ik heb even op mn laptop de testen van de zwangerschap van mijn 2e dochter opgezocht, zie, ook niet zo donker als ik mn laatste zwangerschap had. Maar die dame is inmiddels alweer 1.5 jaar! Je test ziet er dus goed uit hoor.
Ik snap de nod term helemaal niet zo goed. Nod is voor iedereen anders. Voor de een is nod op 12 dpo, voor de ander op 14. Dus dat zegt niet zoveel. Jouw testen zien er prima uit! Gefeliciteerd