Hoi dames, Kijken jullie ook? Kan ik mijn test van maandag 18/5 toch positief verklaren? Normaal gesproken verwachtte ik dus rond zondag/maandag een positief ovutest echter heb ik het idee dat ik LH piek heb gemist. İk heb doorgetest en de testen zijn niet meer donkerder geworden. Vandaag is cyclus-dag 20.
Hmm nee, die zou ik niet als positief beschouwen. Hoe lang zijn je cycli meestal? Heb je al een tijdje regelmatige cycli?
Ben ook benieuw of meerdere dames eisprong hebben gehad zonder een positief ovu test in handen te hebben gehad.
Je hebt op 13 tm 17 mei maar 1 x per dag getest. Als ik dat deed miste ik m geheid. Soms komt ineens je piek. Misschien ergens na die test op de 14e? Dat zou prima kunnen, en dan ei op dag 15/16. Heb je wel seks gehad? Dan maakt het natuurlijk niet zoveel uit. Behalve dan dat je niet zeker weet of je een ei hebt gehad. Ik zal testjes van mij erbij doen. Dan zie je dat ie ineens komt. Laatste ronde ook een vroeg ei, piek ineens 17 maart in middag, 16 maart niks te zien, in de avond op 17 maart ook amper wat te zien.
Mijn piek houdt kort aan. Dus soms had ik ronde ertussen zonder gevangen piek, maar wel een ei. Deze ronde had ik m ook kunnen missen als ik in de avond pas getest had.
Rond 14e Mei positief is wat aan de vroege kant voor mij maar zou zomaar kunnen idd. Maar 18e mei vind ik ook donkerder. Klopt ze kunnen ineens knallen heb dus afgelopen maanden alleen maar knaltesten gehad en daarna niet meer verder getest. Heb dus geen idee of ik korte of lange LH pieken heb.
İk gebruik al enkele maanden ovu testen en elke keer gevonden. Deze cyclus is dus apart. Vandaag is cyclusdag 21 en nog steeds geen positief test. ik acht de kans nu dus groter dat mijn donkerste test op de foto toch miss een gemiste LH-piek is geweest. Nogmaals heeft iemand hier ervaring mee, eisprong zonder LH piek te hebben gevonden. Blijven klussen is wel gezellig maar duurt wel lang nu : ))
Als je een korte lh piek hebt van bijv 10 uur lang en je test alleen om bijv 10 uur in de ochtend, kan het idd voorkomen dat je je piek mist met testen.
İk ben nog aan het doortesten, weet even niet hoe ik verder moet. Vandaag cyclusdag 22. Heb nooit zo een lange cyclus gehad. Zou ik mijn ei toch gehad hebben? Testen worden al enkele dagen steeds witter en vandaag echt omo-wit.