Ik ben toch niet helemaal gek hè? Bovenste = dinsdag 8/9 dpo Middelste = donderdag 10/11 dpo Onderste vanochtend 11/12 dpo Op vrijdag 28 aug (4/5 dpo) heb ik dus Pregnyl 1500 gezet, maar desondanks...daar zal nu toch niet meer dat heel duidelijk opgelopen streepje vandaan komen Het zou zo fijn zijn als IUI-5 is gelukt!!
Als het door de pregnyl zou komen, zouden je testjes niet oplopen, maar juist langzaamaan aflopen. Ik zou dus zeggen: dit is eigen hcg, gefeliciteerd!
Bedankt!! Ik durf het nog niet helemaal te geloven hoor, dinsdag officiële testdatum vanuit de kliniek. Fingers crossed!
Ben blij dat ik het hier even kwijt kon, bedankt voor jullie felicitaties! Ik hoop zo dat de testen mooi oplopen. En dan weer in spanning voor de eerste echo, niet zo’n fijne ervaringen mee Nou ja, ik kan het ook nog steeds niet helemaal geloven.
Nog even een berichtje met de test van vandaag Ik kon het maar niet geloven al zag ik de streepjes duidelijker worden. Deze tekst nu zien helpt wel! Ik ben niet gek (en jullie ook niet)