Vind een cb digitaal niet veel zeggend. Heb je geen kv meer gedaan vandaag? En kan je nog eens een foto maken van al je kv testen onder elkaar?
Ik heb alle KV testen weggegooid omdat ik het niet meer aankon om er nog langer naar te kijken. De KV test van gisteren was lichter dan daarvoor. Daarna gaf de predictor uitslag wel weer een sprankje hoop. Nu geen testen meer in huis helaas.
Twee merken zijn helaas niet te vergelijken De een is nu eenmaal wat gevoeliger dan de ander... Heb je vandaag nog getest? heb je een foto van je testjes bij elkaar?
Een CB digital. Zou nu 2 weken en 3 dagen zwanger zijn. CB schat nog steeds op 1-2 weken. Nu ben ik testloos...
2w 3d na conceptie bedoel je denk ik? Dus 4+3 zwanger? Dan zit je niet heel ver van die 1-2 af, het blijft een indicatie natuurlijk.
Op de cb betekend 1-2 weken dat je 3-4 weken zwanger bent. 2-3 weken is 4-5 weken zwanger. 3+ is 5+ weken zwanger
Ja, weet ik. Ik hield even de CB-telling vanaf datum bevruchting aan (die ik exact weer ivm IUI traject). De reden trouwens dat ik toch weer wat hoop had door die Predictor test is dat die volgens mij juist minder gevoelig is dan de KV test. Maar goed, allicht kleurt die gewoon sneller donkerder op. Heb ook weinig kwaaltjes, behalve sinds gisterenavond zeurende pijn in mijn liezen.
Ik ben ook benieuwd. Ik vind de kV testen ook echt niet fijn. Heb van de week ook al een topic geopend ivm niet oplopende kV testen. De action testen gaven beter verschil.
Ik heb vandaag de uitslag van een bloedonderzoek gehad. De HCG waarde (103) is veel lager dan het zou moeten zijn in dit stadium van de zwangerschap (minstens 250 volgens ziekenhuis). Ik ga nu op t wachtbankje voor een miskraam. Mocht dat met een week niet gebeurd zijn, dan voor de zekerheid eerst nog een bloedonderzoek voordat we andere opties (pillen, curretage) gaan bespreken. Dank allemaal voor jullie reacties & steun!
Met 1x bloedprikken valt er weinig te zeggen. Jammer dat het ziekenhuis je dit nu al gezegd heeft. Mag je niet morgen nog eens prikken om de oploop te bekijken?
Ze lopen traag op ja, ik had daar toen ook n topic over want ik vond de oploop ook eng langzaam gaan.
Vandaag weer bloed geprikt. De waarde is 970. Dat is volgens t ziekenhuis een evenredige stijging, maar wel nog onder de curve. Er is een 8 wkn echo gepland. Ik ben in staat van verwarring, weet niet meer wat ik ervan moet denken...
Ik vind het eigenlijk een mooie stijging. Ik wil je niet al te veel hoop geven, want het kan natuurlijk altijd misgaan. Maar ik zie hier niet direct reden tot paniek. Het zou wel goed kunnen dat je een vertraagde innesteling hebt gehad, dus dat je minder ver zwanger bent (of nou ja, dat je uitgerekende datum iig later wordt, want in theorie ben je dan wel al zwanger) Wel heel heftig dat je nog 2 weken moet wachten, dat is bijna niet te doen.. Mag je niet nog een keer bloed prikken?