Vandaag 12 dagen na zetten pregnyl 5000 - 11 dagen na IUI Het is een dipstick van 2-besure streepje ontstond direct al tijdens het 'dippen' nog Is echt een tuurstreepje maar hij staat er echt. zou dit nog van de pregnyl zijn of mag ik stiekem hopen op een zwangerschap?
Ik zie het streepje. Maar durf er niks over te zeggen. Dacht dat deze testen ook vaak vals positief geven Hopelijk is dat bij jou niet en gaan je testen nu oplopen van een zwangerschap!
Dankje voor je antwoord, heb deze testen vaker gebruikt en nog nooit positief resultaat gehad en zeker niet tijdens het dippen al
Geen verstand van pregnyl en deze testen, maar m'n duimen draaien driedubbelhard voor jou! Hoop echt dat het jullie weer gegund is!
Her enigste hoe je het zeker kan weten is de komende dagen blijven testen met hetzelfde merk. Zolang je geen spierwitte test heb gehad is het niet zeker te zeggen van een zwangerschap. Ik duim!
Ik durf er helaas ook niets over te zeggen. Ik zie het streepje ook maar of het je eigen hcg is of pregnyl.....Daar zul je komende dagen achter moeten komen Door te blijven testen. Als ze oplopen is het goed nieuws. Veel succes hopelijk is het geen pregnyl meer
Ik denk, na wat ik hier op het forum heb gelezen, dat dit nog pregnyl kan zijn. Hopelijk is het gewoon een zwangerschap en loopt hij de komende dagen mooi op. Spannend!!
Helaas kan dit na 12 dagen nog steeds van de pregnyl zijn. Er rest je niks anders dan de komende dagen blijven testen (met hetzelfde merk en dezelfde soort urine avond/middag/ochtend) om te kijken of hij oploopt.
Ja ik zie wel iets. Over 2 dagen opnieuw testen! Pregnyl is inmiddels al weg, inmiddels 12 dagen toch.
In de bijsluiter van de Pregnyl staat dat je tot 10 dagen vals-positief kan testen.. dus daarom dacht ik het kan wel. Ik test nog even door, maar zou zo een fijn lichtpuntje wezen als er een zwangerschap is ontstaan bij IUI-1
Er zijn dames die ondanks dat het er uit moest zijn nog positief testen met pregnyl op dag 13 zelfs. Ieder lichaam breekt het toch soms net even sneller af dan het andere.
Yup .. hier op dag 14 helaas nog een wat donkerdere streep als ts nu heeft op de kv2v5. Daarom klopt de gebruiksaanwijzing niet en laat ik vrouwen geen gat in de lucht springen met zo'n streepje op 12 dagen na pregnyl Ik heb het vaak genoeg gezien dat het nog pregnyl was op dag 12 (en zelf ook ervaren).
Sorry meid, ik testte op dag 14 zelfs nog iets donkerder dat jij nu en was niet zwanger . Ook pregnyl 5000 gespoten. Dus hou je aub niet vast aan die 10 dagen, want dat blijkt in de praktijk toch echt niet zo te zijn helaas
Vandaar dat ik het ook zei idd. Ik wist sowieso dat jij dit had gehad helaas. Jammer dat veel vrouwen hier blijkbaar niet van op de hoogte lijken te worden gebracht door hun artsen.
Kan inderdaad nog wel pregnyl zijn ook al staat in de bijsluiter van niet. Hopelijk gaan ze de komende dagen mooi oplopen dan weet je zeker dat het van een zwangerschap is. Heel veel succes.