Jeetje, wat spannend en eng voor je. Kan je niet bellen of je je echo eerder kan krijgen als je je zo druk maakt!? Heb je ook klonten verloren of alleen een beetje bloed? Hoop voor je dat je maandag een mooi kloppend hartje te zien krijgt!
Hoi, ik ben maar naar de huisarts gegaan, want de verloskundige had echt geen plek. de huisarts heeft bevestigd dat ik een miskraam heb . Ik bloed nog steeds, en verlies ook stolsels. Maandag heb ik nog wel de echo staan, maar dan kijken ze of alles vanzelf weg is gegaan. Ik vind het superjammer, maar we gaan er gewoon weer voor.
poezieQ: heel veel sterkte. flo: wat fijn dat het goed gaat sorry dat ik er zo in kom vallen, maar heb dit ook meegemaakt. Mijn symptomen waren ook allemaal weg en ik had flinke rugpijnen en wat bloedverlies. Dit duidde toch allemaal op een miskraam. mijn verloskundige vertrouwde het ook niet en ik kreeg dezelfde dag nog een echo. Ik was toen 7 weken zwanger. Deze echo was inwendig en er was alleen een leeg vruchtzakje op te zien. Mijn vermoeden was bevestigd. 2 dagen later zit ik bij de gyneacoloog in het ziekenhuis voor een curretage. hij wilde voor de zekerheid toch zelf nog even zien hoe en wat, dus weer een inwendige echo en wat blijkt. er was hartactiviteit en de zwangerschap was dus intact. ben daarna nog in de gaten gehouden en ben nu zonder problemen 12,4 weken zwanger. het waren lange weken, maar het hoeft dus niet altijd mis te gaan.
Jeetje Sada. Wat een verhaal en wat een wonder! En wat een geluk heb je gehad dat de gynaecoloog nog heeft gekeken..... Ikzelf heb ook nog stille hoop dat het toch nog allemaal goed komt. Stom van me, want de teleurstelling is maandag des te groter.
hallo allemaal, ik wilde jullie die zo met ons meegeleefd hebben de afgelopen tijd even laten weten dat met ons alles oke is. gisteren bij de gynnacoloog geweest. alles was goed. babytje is goed gegroeid =D> . is al echt een babytje aan het worden voetjes beentjes armpjes alles der op en der aan. ik hoop gewoon dat dit sommige van jullie die ook met symptomen te maken hebben een beetje hoop geeft. het hoeft niet altijd mis te gaan. liefs flo