Gaat dit ooit nog over?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zomaar, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Mijn mannetje kan sinds gisteren gaan staan als hij zich optrekt... eerder ging hij alleen op zijn knietjes zitten maar nu dus lekker staan!
    Hij vind dit zo geweldig dat hij niet inzijn bed/box kan blijven liggen, box natuurlijk geen probleem maar mijn mannetje die gisteren nog ALTIJD heerlijk ging slapen als hij naar bed moest gaat nu uren spelen (zijn bed rond lopen dus)

Gaat de nieuwigheid er vanzelf vanaf en gaat hij ooit weer "normaal" slapen? Hij huilt normaal zelfs nooit in bed... maar nu eerst een uurtje staan/lopen en dan TE MOE zijn en huilen :cry:

Liefs Zomaar

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ben er ook benieuwd naar.

Hier kunnen we nu ongeveer een maandje gaan staan in bed en het is iedere avond weer raak.
    Het is nog maar 2x ofzo voorgekomen dat ze gelijk ging slapen.

Ze doet het alleen als we de nacht in gaan, overdag gaat het meestal wel redelijk goed.

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Dat is voor een weekje leuk,daarna spoken ze eerst nog een half uurtje en vallen ze in slaap ;)
    Komt goed hoor!

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Was hier ook draaama toen hij kon gaan staan.
    Iedere keer als ik ging kijken bij hem stond ie vrolijk lachend rechtop in zn bedje.
    En uit zichzelf weer gaan liggen? no way!

Inmiddels is de lol van het staan er wel vanaf (althans in bed)
    Hij is wel drukker in bed, en als ik ga kijken ligt hij verkeerd om in bed, maar als ik hem dan weer goed neerleg slaapt ie zo weer verder.

5. AdL15Start

AdL15Start Niet meer actief

Goed om te lezen dat het goedkomt, haha...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Haha, komt idd goed hoor. Hier ook een week gehad. Nu gaat hij meestal gewoon weer lekker slapen. Alleen 's ochtends gaat hij direct staan.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou het is nu echt echt echt een ramp hoor.... zo ken ik hem helemaal niet! Hij heeft net een dik half uur liggen huilen voor het slapen (ga ik wel constant even naar hem toen om te kijken want normaal doet hij dit noooooit!)

Is het misschien een sprongetje zou dat ook kunnen? Het is in ieder geval brullen als hij moet slapen terwijl hij wel dood moe is!

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Slaapzak aan doen en instoppen aan de
    achterkant van het bed.?

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ja heb hem net weer een slaapzak aangedaan, heeft hij normaal ook altijd maar de afgelopen dagen was het daar echt te warm voor. Hoop dat het helpt maar ben er bang voor, het lijkt wel alsof hij de laatste week zoveel nieuwe dingen heeft geleerd dat hij het daar een beetje moeilijk mee heeft. (als hij alleen is tenminste) Klinkt dat logisch?

10. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Afgelopen dagen heb ik dat met Amy ook gehad.
    Zodra ze in bed lag was het brullen.
    En als ik erbij ging zitten was het goed.

Toevallig ging het gister en vanavond goed, maar vanaf vorige week zondag was het brullen.
    Hoop dat het nu over is, we zullen zien.

Of het een sprong is weet ik niet, heb nog niet eerder een sprong gemerkt bij haar.
    Dacht eerder aan verlatingsangst.
    Want als ik nu niet in de buurt ben of wegloop is het ook brullen.Dus ook met slapen, overdag gaat het nog maar voor de nacht is het drama.

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook nog nooit iets van één of andere sprong gemerkt hoor, maar omdat alles nu zo anders is als anders... Verlatingsangst, tja dat zou ook nog kunnen inderdaad (ach over een paar dagen ben ik er vast wel achter wat het is, laten we hopen wat het WAS ;) )

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier een "harde" mama. ik liet hem gewoon staan, hij is een paar keer letterlijk omgevallen van vermoeidheid, koppie gestoten, dus na 3 dagen kreeg hij door dat hij zich eerst op zijn knietjes moest laten zakken, dan kon hij weer gaan liggen. nog 2 dagen later was het nieuwtje er af en ging hij weer gewoon slapen in bed.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hier ook hoor, eerst toen ze leerde dat ze in bed kon staan. Daarna weer rust in de tent. Maar nu sinds een week of twee is het echt meer dan een uur spelen, kletsen, huilen, lachen, beesten uit bed gooien, op de rug liggen en met de voeten tegen de zijkanten van het bedje trappen enz enz.. En een lol heeft mevrouw!

Denk dat de warmte meespeelt en gewoon, beetje ontregeld...
    Maar het komt elke keer weer goed ;) even doorbijten dus, hahaha..

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou ja wat gaat dat allemaal snel zeg! Hij trekt zich nu op aan de tafel en schuifelt gezellig naar de afstandsbediening toe :confused:

Deel Deze Pagina